نمازی ک گفتم بخون و قرآن و باز کن خدا باهات صحبت کنه!من نه رمالم!نه دعا نویس و نه اینه بین و اینا
و پیش هیچکس نمیروم جز در خونه علی بن ابی طالب
برو ای گدای مسکین در خانه علی زن، که نگین پادشاهی دهد از کرم گدا را....تا ابدددددد جونم علی/تمام مشکلاتت و آرزوهات حل شد اصن نمیدونم چیه فقط بگو یا زهرا یا فاطمه یا حسن
نماز اول وقت..چهار قل و آیه الکرسی
دین ما اینه/ نحن شیعه العلی بن ابی طالب/ کرار غیر فرار
هیچ جنگی ندید مولا فرار کنه مکرر حمله کرد و جریان عاشورا اینه که قراره شفاعت عظیم بشیم ! ما امت مرحومه ایم
فراموش نکنید! فلذا فرمودند تا بگیم بابی انت و امی یاحسین
در عصر ما کسانی هستن که بعد زمانی دارن
یعنی میرن سال ۱۱ هجری واقعه غدیر خم یا میرن جنگ صفین! قصه نیست ما اونا رو ندیدیم چون ! دیده ای خواهم که باشد شه شناس تا شناسد شاه را در هر لباس! مگه میشه کاخ نشین باشی بو کباب و جوجه بدی ولی آقای صحرا نشین//// خودمونی بگم بد کردیم با پسر فاطمه! اهل کوفه نامشان تو تاریخ موند و مذمت شدن! ما چی
همه شما صدقه سرش خوشبخت باشید ولی من فدای درد دلاش!
اصن کسی داره ...امام صادق علیه السلام فرمود سیدی غیبتک رفقت رقادی...دوری تو منو کست! نه من که بیخیالم////// خلاصه همه عزیزان باید آشتی کنید با امام عصر وقتم هست تا موقع حیات هر شخص! دست از کلک و دروغ و همه بدیها بردارید/این دین امانت بود دست ما برا چهل سال زندگی کردن چ کردیم باهاش/منم عین خودتونم