ببین بخدا حضوری فقط میتونم بگم
ولی حس الانم میگه یه غم و شوری هست که از سمت تو ولی از سمت اون خیلی نیست
حس میکنم با دوستاش یا سرکار در حال خنده س ولی تو همش فکرت پیششه،
وقتی تو خیلی انرژی رو پر کنی جا واسه روح اون نمیزاری
پس کمتر فکر کن بزار فضا بدی به روحش