2777
2789
حس میکنی همسر آیندم از چی من خوشش بیاد ؟ فاصله سنی مون زیاده یا کمه ؟به دل هم میشینیم یا خیلی معمولی ...

چون خیلی توقعی هستی میگم

ولی ماشالله چقدر سوال


از قدت ،،قد بلندی؟

نهایت پنج سال بزرگتره

وسط دل هم خونه میزنید البته تو مهربون تری و اون ابراز زیاد نمیکنه ولی خب اهل زندگیه،شبیه کارمندها و اداره ای ها دیدمش

جالبه با لباسی نارنجی و لباس پیراهن نخی بود..یاعلی

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام بزرگوار بهمت مولایم تنها روی ابر نشسته و میخندم به اهل دنیا براستی دیداری نزدیک دارم با امیرالم ...

از آشنایی منظورتون شخص عاطفی هست؟

عزیزم میشه بگید من کی به هدفم میرسم خیلی نگرانم و استرس دارم 

ی اینکه یک نفر مانع من هست برای رسیدن به هدفم

در سرم دختر پیری عصبی میرقصد،شهر بر روی سر من عربی میرقصد،این جهان با همه دغدغه هایش امشب،روی یک جمجمه یک وجبی میرقصد

موج و دیدمدورش و کوتاه کردهخواستم بدونی..سفید بیر که کمه..ولی روشنه پوستش

دختر دیگه ای تو زندگیشه؟

میومیوی نانازم 😄💖 بعضی وقتا یه حس انقد خوبه که ....نمیتونی راجبش حرف بزنی...🌼🌸حتی نمیتونی بهش فکر کنی...فقط گیجت میکنه !                                 از این گیج شدنا واسه هممون آرزو میکنم 😍💕
معیارت چیه براش..حرفات و بنویس و از دوستت بپرس قبل گفتن به سجادالبته دوستت با سجاد به هیچ وجه اشنا ن ...

مرسی عزیزم

الان معیار هامو از دوستم بپرسم؟ و ازش مشورت بگیرم؟

نه دوستم فقط از وجود سجاد مطلع هست و هیچ ارتباطی ندارن 


ببخشید میشه بگین چه اتفاقی میوفته که سجاد سه هفته دیگه میاد خاستگاریم؟ 

از آشنایی منظورتون شخص عاطفی هست؟عزیزم میشه بگید من کی به هدفم میرسم خیلی نگرانم و استرس دارم ی اینک ...

دفع قبلم گفتم نگران نباش ..بشین نسکافه رو بخور و حالش و ببر،هدفت زمانش یک سال و نیمه

وارداته؟

استرسم بریز دور

ولی میره..صبر کن

مسعود هیکلی و درشت اندامه یا لاغره ؟

میومیوی نانازم 😄💖 بعضی وقتا یه حس انقد خوبه که ....نمیتونی راجبش حرف بزنی...🌼🌸حتی نمیتونی بهش فکر کنی...فقط گیجت میکنه !                                 از این گیج شدنا واسه هممون آرزو میکنم 😍💕
مرسی عزیزمالان معیار هامو از دوستم بپرسم؟ و ازش مشورت بگیرم؟نه دوستم فقط از وجود سجاد مطلع هست و هیچ ...

دوستت یکم تو نقشه شاید بره ببین تو خوشگلتری ،میشه اون بگه مثلن چی میشه بشه 


خلاصه عزیز مواظب باش

به جای اسم سجاد میگفتی پسری یا محمد..ادرس به هیچکس نده 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز