2777
2789
ددباره یاسین چی حس میکنی ؟بهم فکر میکنه ممکنه برگرده

تا سه هفته دیگه ازش خبر میشه..قطره چکونی بهش محبت کن

وا بدی دوباره میره


بله فکر میکنه،عین سبزه، عین صدای باران

اگه گوش کنی به حرفم حدود یک سال درست بری جلو 

بهم میرسید..و در نهایت خودتم رعایت نماز و رفتار با خانواده رو همیشه بکن

حالا چند درصد درست میگمنه پشیمون نیست،چون تو خوش باوریاونا به همه دخترها اول همینا رو میگن..دختر گل ...

درسم چی میشه امسال.... کنکور دارم‌..

میومیوی نانازم 😄💖 بعضی وقتا یه حس انقد خوبه که ....نمیتونی راجبش حرف بزنی...🌼🌸حتی نمیتونی بهش فکر کنی...فقط گیجت میکنه !                                 از این گیج شدنا واسه هممون آرزو میکنم 😍💕

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مرسی قلب ایلیا واقعا دوسم داره؟من طلسم دارم ؟اخه اینجا یکی بهم گفت حس می‌کنه طلسم دارم

نه هیچی نداری..ممنونم گفتی باطل کردم اگرم باشه

خرما بخور و یک صلوات بفرست هدیه به امام عصر 

علت خوردن خرما اینه که من بفهمم و کار انجام بشه..گفتم که نپرسی دیگه...ایلیا هم نصفش فیلمه یعنی شیطونیه ک نگو..زیاد باورش نکن

تو عاقلی و درست تصمیم بگیر...درس و زندگی سالم..یا رباب

نه هیچی نداری..ممنونم گفتی باطل کردم اگرم باشهخرما بخور و یک صلوات بفرست هدیه به امام عصر علت خوردن ...

ببخشیدمن خصوصی گفتم جواب ندادین 🙏🪷🪷🪷🪷گفتین حسین این شخص کیه ؟؟دوروبرم کسی نیست به این اسم 

برای درست شدن زندگیم صلوات می فرستی ❤️❤️❤️

نه هیچی نداری..ممنونم گفتی باطل کردم اگرم باشهخرما بخور و یک صلوات بفرست هدیه به امام عصر علت خوردن ...

گلم چقد میشه امیدوار بود ؟ ازین نظر که هر چی میگی درست درمیاد ؟ 

به دلت میوفته یا روش دیگه 

نه هیچی نداری..ممنونم گفتی باطل کردم اگرم باشهخرما بخور و یک صلوات بفرست هدیه به امام عصر علت خوردن ...

عزیزم میشه همین یدونه سوالمم جواب بدی🥲

ابجیم وکالت قبول میشه اسمش مریمه اگه نه چی قبول میشه

جواب سوالمو بده چند درصد درست گفتمو ایا پسر موهاش و فرفری میکنهدور سرش کوتاهحالت المانی

موهاش موج داره فر نیس 

نه بلنده موهاش 

درمورد دانشگاهی بودنش درست گفتی پوستشم گندمیه سفید نیس 

و آره دوستای زیادی داره 

میومیوی نانازم 😄💖 بعضی وقتا یه حس انقد خوبه که ....نمیتونی راجبش حرف بزنی...🌼🌸حتی نمیتونی بهش فکر کنی...فقط گیجت میکنه !                                 از این گیج شدنا واسه هممون آرزو میکنم 😍💕
عزیزم میشه همین یدونه سوالمم جواب بدی🥲ابجیم وکالت قبول میشه اسمش مریمه اگه نه چی قبول میشه

بله قبوله سلامشم برسون یه صلوات بفرسته برا امام جانمون..ببخشید درخواست شما رو قبول کردم

و اونجا بگو هرچی میخواهی میگم

الان اخرین پیامه اینجا



دختری کم سن بعد شما سوال داره ،، اونم بگم نگران نباش

عزیزم به نشونه اینکه کم خونی هم دیدم داره

سنت بین ۱۶ تا ۱۸ به حق علی اکبر امام حسین علیه السلام خدا برات بسازه..

هیچی نگو/یاعلی مدد

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز