2777
2789
یعنی بگو چیه..پول که نمیدی..توقعم که داری..احتمالا جنگی هم هستی🌹🙏البته مزاحهبگو بلطف حکیم ازلی اما ...

پول نمیدم ولی امیدوار که میشم ...ازین نظر میپرسم گلم 🥲 

مسعود برمیگرده ؟ حسش بهم چیه 

میومیوی نانازم 😄💖 بعضی وقتا یه حس انقد خوبه که ....نمیتونی راجبش حرف بزنی...🌼🌸حتی نمیتونی بهش فکر کنی...فقط گیجت میکنه !                                 از این گیج شدنا واسه هممون آرزو میکنم 😍💕

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


پول نمیدم ولی امیدوار که میشم ...ازین نظر میپرسم گلم 🥲 مسعود برمیگرده ؟ حسش بهم چیه

دور از جون فعلا سر لجه و انگار دور باشه مثلن تو یه اکیپ دوستانه زمان داده کمتر از یک سال

گاهی نباید نه زنگ زد و نه پیام ولی خودت و بهش نشون بده به نحوی که ببینه گاهی مثلا ۳ ماهی یک بار/پسری جوان دیدم و خوشتیپ رنگ پوست سفید

دور از جون فعلا سر لجه و انگار دور باشه مثلن تو یه اکیپ دوستانه زمان داده کمتر از یک سالگاهی نباید ن ...

ارتباطمون مجازی بود ...

میومیوی نانازم 😄💖 بعضی وقتا یه حس انقد خوبه که ....نمیتونی راجبش حرف بزنی...🌼🌸حتی نمیتونی بهش فکر کنی...فقط گیجت میکنه !                                 از این گیج شدنا واسه هممون آرزو میکنم 😍💕
میشه بگی باکسی‌ وارد رابطه میشم ؟کی؟ کجا آشنامیشم باهاشهرچی حس میکنی میشه بگی

تا سه ماه دیگه یه دروغگو هرچی تو ذهنته میگه

مثلا مالک برج خلیفه هست،و بدون خیلی پسره بی مزه تشریف داره

و توام دل میدی و اونم میره که بره


کلا من میگم رویه زندگیت و عوض کن..توضیح بهیچ وجه نمیدم دیگه

و یک صلوات بفرس

ارتباطمون مجازی بود ...

همون جا میبینتت .. ولی عادی باش

جوری رفتار نکن که بگی با کسیم..کلا هم بگم تو اونو بزرگ کردی و اون پسر معمولیه ولی زبر و زرنگ

همه مردها همینن..سنش چقدره شاه داماد

و چرا با دوستاش دیدمش

رفیق بازه یا اهل دانشگاه..یاعلی مدد

تا سه ماه دیگه یه دروغگو هرچی تو ذهنته میگهمثلا مالک برج خلیفه هست،و بدون خیلی پسره بی مزه تشریف دار ...

من خیلی دلم میخواد وارد رابطه شم 🥲♥️

میشه بگی منظورتون از این اینکه رویه زندگیمو عوض کنم یعنی چی 

آخه نمدونم دقیقا چیکارکنم 

اگر هم نمیتونین توضیح بدین 

ممنونم 


همون جا میبینتت .. ولی عادی باشجوری رفتار نکن که بگی با کسیم..کلا هم بگم تو اونو بزرگ کردی و اون پسر ...

آره دانشگاهه ...

پشیمون نیس بخاطر از دست دادنم؟ دختر دیگه ای تو زندگیش نیس؟

میومیوی نانازم 😄💖 بعضی وقتا یه حس انقد خوبه که ....نمیتونی راجبش حرف بزنی...🌼🌸حتی نمیتونی بهش فکر کنی...فقط گیجت میکنه !                                 از این گیج شدنا واسه هممون آرزو میکنم 😍💕
بله قبولی..سعی کن همینجوری خوش قلب بمونیائمه دوست دارن با مردم خوب باشیم..اخه ما شیعه هستیمو نباید ا ...

ددباره یاسین چی حس میکنی ؟بهم فکر میکنه ممکنه برگرده 

روزی صد بار به مو میرسه. پاره هم میشه. من هی گره میزنم. هی گره میزنم. هی گره میزنم. هی گره میزنم.

آره دانشگاهه ...پشیمون نیس بخاطر از دست دادنم؟ دختر دیگه ای تو زندگیش نیس؟

حالا چند درصد درست میگم


نه پشیمون نیست،چون تو خوش باوری

اونا به همه دخترها اول همینا رو میگن..دختر گل فقط درست و بخون

خانواده نگات میکنن 

بله قبولی..سعی کن همینجوری خوش قلب بمونیائمه دوست دارن با مردم خوب باشیم..اخه ما شیعه هستیمو نباید ا ...

مرسی قلب 

ایلیا واقعا دوسم داره؟

من طلسم دارم ؟اخه اینجا یکی بهم گفت حس می‌کنه طلسم دارم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز