اگه اینا رو برا من گفتی که ببینم و نظر بدم ، گفتم حرفم و در تایپ قبل
شما دلواپس نباش یک صلوات بفرست
و بنشین و ببین...شک نکن درسته به جای التماسم از اون اقا با حرف زدن درست از دلش در بیار
بهش بگو من خودت و میخوام و هرچی گفت گوش کن
درسته لجبازا...ولی بازم میگم صلاح نیست زنگش بزنی
صبر کن و ببین امام زمان چ میکند ، جواب به نفع توهست ،،طلاق نداری