2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بله دو سه هفته ای صبر کن،گل نرگسم فکر کنم دوست داری

سلام صبحتون بخیرمن همونم دیروزپیام دادم درحال طلاقم گفتین شوهرم لجبازه بازنه دیگه هست اونوول میکنه یاازدواج میکنن ؟؟؟؟

برای درست شدن زندگیم صلوات می فرستی ❤️❤️❤️

کسی برام طلسم گرفته یا بختمو بسته یا هر چی ؟

باز کردم به حق مادر امام زمان، ازدواجت امسال بمیمنت خواهد بود..صلواتی هدیه به امام زمان کنید و بگویید یا فارس الحجاز ادرکنی یا اباصالح المهدی ادرکنی ،،اگر بتوانید دل حجت خدا را به خود متمایل کنید و راهش تنها عاطفیست : همانا انها مهربانند و با ایشون چون پدری صالح صحبت کنید،، در حصن و امان خداوند خواهید بود..یاعلی مددیییی

سلام صبحتون بخیرمن همونم دیروزپیام دادم درحال طلاقم گفتین شوهرم لجبازه بازنه دیگه هست اونوول میکنه ی ...

روش قفلی نزن

بین دو هفته دیگه تا سه هفته زنه میره انگار بمیره..اینم میاد ولی خب اخلاقش همونه


نمیدونم چرا چیزی مثل غیر نشونم دادن دست شوهرت: امیدوارم که معتاد نباشه......نگران هیچی نباش روز فرد چون سه شنبه و یکشنبه دیدار خواهد بود

اره عاشق گل نرگسمخدایی ۳ هفته دیکه میاد؟اخه این خودش میگه امسال نخ و کلا ۴ سال دیگ

گل نرگس نشونه بود که شک نکنی

اون بگه چهل سال..مگه اون کاره اییه،،صلوات امام زمان و بفرست اونم یکی...یاعلی مدد

روش قفلی نزنبین دو هفته دیگه تا سه هفته زنه میره انگار بمیره..اینم میاد ولی خب اخلاقش همونهنمیدونم چ ...

واقعا🥺🥺🥺🥺من یه ساله موهام سفیدشده مهریه موتوافقی یه بخشیش روداده بچه اامم برده رای  طلاقم اومده من اعتراض زدم همه فکرمیکنن طلاقم تموم شده حتاخانوادم هم نمیدونه من یواشکی کشش دادم هی پیام میدم شوهرم التماس اونم کوتاه نمیادمیگه بمیرم هم نمی خوام ببینمت استرس دارم مدت اعراض تموم بشه رای صادربشه واقعازنه روصیغه کرده میمیره 🥺🥺مشهدرفتم قم رفتم هزارتانذرکردم دلتنگ بچه هامم دعام کنین خداخیرتون بده 

برای درست شدن زندگیم صلوات می فرستی ❤️❤️❤️

عزیزم گفتی سجاد میاد خاستگاریم اگه من قبول نکنم کنسل هست همه چیمنکه واقعا میخوامشمگه چه اتفاقی میوفت ...

معیارت چیه براش..حرفات و بنویس و از دوستت بپرس قبل گفتن به سجاد

البته دوستت با سجاد به هیچ وجه اشنا نشه

نه اون ..هیچکس

چون بعد از این جلسه دیگه حله برات..فعلن احتمال اسیب داری ،،،،توضیح اضافم نمیدم،،،صلوات اربابم را بفرست...به حضرت رقیه هم سفارش کن که به امام زمان جان بگوید

منم بگویییی.یاعلی مدد

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  13 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  12 ساعت پیش