2777
2789
عزیزم من دانشگاه حقوق دولتی قبول میشم ؟؟؟ایندم چطوریهه

تو کلن خوشبخترین دختر شهری..اینم گفتم تا بدونی میدونم از چه جملاتی خوشت میاد


یک صلوات هدیه به امام زمان کن و خیلی روان و ساده بگو اقا دلتنگتم..میدونی چرا اخه دروغشم کسی بهش نمیگه..یاعلی مددی

تورو خدا جواب سوال منم بده چیزی میبینی خییییلی برام مهمه من قبلا سرکار بودم الان ۵ساله خونه نشینم ار ...

اگه مانتویی هستی تغییر موشش لازمه،مرد اگه حساس بشه سخته

کار که میخواهی بکنی

مهد خوبه و از خودش مشورت بگیر

مردی مریض و شکاک و مهربان دیدم

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

رییس یه قسمتی هست بنظرت همسرم بهش بگه کاری میکنه؟ نظرش کلا راجع به من چیه اگر بهش بگیم

چرا هی توضیح اضافی میدی

ادم جدی هست ، ولی در جایی که مهمونیه ، تیر خلاص و بزنه شوهرت

کنارش بشینه ، و نگران نباش انجام میده

بشرطی که مدارکت کامل باشه و رزومه خوبی داشته باشی

چون اون ادم زرنگیه و با ادله میگه

توام تو این مدت باهاش عادی برخورد کن و احترامش و داشته باش که شک نکنه بخاطر کاره..در اخر حله نترس

اگه مانتویی هستی تغییر موشش لازمه،مرد اگه حساس بشه سختهکار که میخواهی بکنیمهد خوبه و از خودش مشورت ب ...

شوهر خودم اره شکاک و بدبین به بقیه ی مردا برای همین ترس داره من برم سرکار کلا ولی پسرمو و چیزای دیگه رو بهونه میکنه. اون اقائه که میخوام بهش رو بزنم چطوره؟ منو قبول داره که تلاشی کنه برام برای سرکار رفتن؟

شوهرت اگه نمیزاره حساسهیه جوری خاطرش و جمع کن..جلوش گوشی دست نگیر و کارهای خونه رو بکن ..حداقل دو ما ...

باشه باشه مممنووووونم ازت کاش بازم بیای سوال کنیم ازت ان شالله به خواسته های خودت هم برسی🩷

شوهر خودم اره شکاک و بدبین به بقیه ی مردا برای همین ترس داره من برم سرکار کلا ولی پسرمو و چیزای دیگه ...

در این شرایط فعلا جونت مهمه

غافل نباش که اگه خیالی کنه ، کنترلش سخته

گفتم چکنی

هر چیزی که شک میکنه،یعنی گوشی دست نباشه بگه داره چت میکمه

چون اینجور ادمها روانین..البته دور از جناب ایشون

شوهرت اگه نمیزاره حساسهیه جوری خاطرش و جمع کن..جلوش گوشی دست نگیر و کارهای خونه رو بکن ..حداقل دو ما ...

لطفا بمنم بگید کی ازدواج می‌کنم 

نی نی یارمنو نترکون لطفا کاربریم رولازم دارم یااول اخطارچیزی بده ....چرابزایم پسری،جاموبندازه پشت دری،روم بکشه پالون خری،عروسم بگه جادوگری.....میزایم دختری جاموبندازه توپنج دری،روم بکشه لاف زری،دامادم بگه تاج سری  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792