2777
2789
اگه مانتویی هستی تغییر موشش لازمه،مرد اگه حساس بشه سختهکار که میخواهی بکنیمهد خوبه و از خودش مشورت ب ...

کی ازدواج می‌کنم 

نی نی یارمنو نترکون لطفا کاربریم رولازم دارم یااول اخطارچیزی بده ....چرابزایم پسری،جاموبندازه پشت دری،روم بکشه پالون خری،عروسم بگه جادوگری.....میزایم دختری جاموبندازه توپنج دری،روم بکشه لاف زری،دامادم بگه تاج سری  
تورو خدا جواب سوال منم بده چیزی میبینی خییییلی برام مهمه من قبلا سرکار بودم الان ۵ساله خونه نشینم ار ...

تا تابستون شکاکه

مهر درست میشه سر کاری

ولی رفتارت و خوب کن ، قربون صدقه اش برو جوری که فکرم نکنه بکسی نگاه میکنی

استرس خیلی داره،خودت مقصری

میبینم قلبش تند میزنه و رفتارش برا همینه

لباس مناسب بپوش

کلا برا هدفت تلاش کن..تو پیروزی

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تا تابستون شکاکهمهر درست میشه سر کاریولی رفتارت و خوب کن ، قربون صدقه اش برو جوری که فکرم نکنه بکسی ...

محمدجوادبرمیگرده؟ باهم ازدواج می‌کنم؟ خوشبخت میشیم؟ 

نی نی یارمنو نترکون لطفا کاربریم رولازم دارم یااول اخطارچیزی بده ....چرابزایم پسری،جاموبندازه پشت دری،روم بکشه پالون خری،عروسم بگه جادوگری.....میزایم دختری جاموبندازه توپنج دری،روم بکشه لاف زری،دامادم بگه تاج سری  
اخلاقت و خوب کنیوعده به ۳ ماه دادهزود زود..بشرطی که سنت بین ۲۰ تا ۲۵ باشهبالاتر تا یک سال..یاعلیصلوا ...

۲۸هستم 

نی نی یارمنو نترکون لطفا کاربریم رولازم دارم یااول اخطارچیزی بده ....چرابزایم پسری،جاموبندازه پشت دری،روم بکشه پالون خری،عروسم بگه جادوگری.....میزایم دختری جاموبندازه توپنج دری،روم بکشه لاف زری،دامادم بگه تاج سری  
محمدجوادبرمیگرده؟ باهم ازدواج می‌کنم؟ خوشبخت میشیم؟

عدد بیست و هفت دیدم،میتونه سنت باشه یا برگشت غایب

بازگشت او یا خبرش حدود دو ماه

ازدواج در صورت انجام با محبت زوجین ولی زندگی معمولی..شما بظواهر هم اهمیت میدی

همین یکم کارت و سخت کرده..یاعلی

چقدر قشنگ نمیدونم چرا اینجوره شاید من کم محبتی کردم نمیدونم💔

اره میبرتتون بیرون توام اونجا تیپ میزنی، خب خنگ بازی در نیار تو خونه تیپ بزن و اونجا خیلی معمولی مثلن میری ختم ، چه جوریه

ارایش نمیکنی




عدد ۲۷ و نشون دادن

متولد۷۵هستم 

نی نی یارمنو نترکون لطفا کاربریم رولازم دارم یااول اخطارچیزی بده ....چرابزایم پسری،جاموبندازه پشت دری،روم بکشه پالون خری،عروسم بگه جادوگری.....میزایم دختری جاموبندازه توپنج دری،روم بکشه لاف زری،دامادم بگه تاج سری  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

بندرعباسی ها

zargoli85 | 15 ثانیه پیش
2791
2779
2792