2777
2789
سلام خوبین منویادتونه شوهرم درشرف طلاقیم الان حستون چیه اشتی میکنیم یاطلاقه ؟؟؟

هر چی تو بخواهی..اگه شوهرت همون لجبازه که فعلا دلش میخواد خوب حالت و بگیره

نقش اساسی در کار شما با بزرگانه، چند باری انگار واسطه شدن

شما سکوت کن و توکل بخدا

ایندفعه بخیر میگذره

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

هر چی تو بخواهی..اگه شوهرت همون لجبازه که فعلا دلش میخواد خوب حالت و بگیرهنقش اساسی در کار شما با بز ...

واقعاچندبارپیام دادم التماس کردم خوب حرف زده اخرش ناسزاگفت بلاک بازدوباره ازبلاکی دراورده من بازالتماس کردم بازبلاک الان بازازبلاکی دراوره رای طلاقم اومده بایدبره ثبتش کنه منم استرس دارم بخاطربچه هام چون پیش خودشن مهریه م توافق کرده حضانتم گرفته من پشینمونم اون راضی نمیشه دیگه خسته شدم به نظرتون بی خیال بشم برمیگرده یابازم پیش قدم بشم 🥲

برای درست شدن زندگیم صلوات می فرستی ❤️❤️❤️

واقعاچندبارپیام دادم التماس کردم خوب حرف زده اخرش ناسزاگفت بلاک بازدوباره ازبلاکی دراورده من بازالتم ...

هیچ جایی نمیره ، تو فقط خودت و کنترل کن👈و بزار حرف بزنه،نقطه ضعفش همینه،تاییدش کن و بعدا کار خودت و بکن

یکمم سطح توقعت و بیار پایین که کسی جرات بکنه بیاد خواستگاری🌹🌹ممنونمچند روزه رو هم ۶ ساعت خوابیدمدع ...

موفق باشی عزیزم❤️

در سرم دختر پیری عصبی میرقصد،شهر بر روی سر من عربی میرقصد،این جهان با همه دغدغه هایش امشب،روی یک جمجمه یک وجبی میرقصد

هیچ جایی نمیره ، تو فقط خودت و کنترل کن👈و بزار حرف بزنه،نقطه ضعفش همینه،تاییدش کن و بعدا کار خودت و ...

حرف نمیزنه همش منتظرمن حرف بزنم خیلی لجبازه اخه زنه دیگه هم صیغه کرده اون چی میشه به نظرتون ازدواج دارن یاجدامیشن ؟؟؟؟

برای درست شدن زندگیم صلوات می فرستی ❤️❤️❤️

تازه تو چشم پسرایی ، هواست باشه سنگین باش اگه چند مدت دانشگاه گول نخوری...زندگی خوبی داری در اینده

تورو خدا جواب سوال منم بده چیزی میبینی خییییلی برام مهمه من قبلا سرکار بودم الان ۵ساله خونه نشینم ارزو دارم برم سرکار دولتی الانم شوهرم بهونه میاره میترسه برم سرکار 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792