2777
2789
عجب ما قراره ازدواج کنیم

نتیجه رو بگو: من دیدم ترک فعل از جانب او،اگر ازدواجم باشه زمان داره باید صبر کنی

حدودا تا خر تابستون مشخص میشه برات

ولی تا یک ماه و نیم دیگه میره ،،بهتره منطقی باشی

شما تحصیلکرده و مشغول به کاری؟

خوشتیپ هم دیدمت در حرف اسمت ا ل ه هست

الهه کیه نشونم دادن 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام گلم صبحتون بخیرامکانش هست سوال منم جواب بدین؟ این که کی ازدواج می کنم؟ و هر چیزی که در موردش حس ...

سلام ممنونم 

چشمت به جمال امام زمان روشن... وعده دو داده

اگر سن زیر بیست و پنج ساله تا دو سال و بالای اون تا دو ماه


شیک پوش لباس کوتاه و شلوار لی!یه جورایی شیطون صورت کشیدهو اهل هنر و موسیقی و گشت و گزار ! علاقه زیاد ...

حست به من چیه 

کی زدواج میکنم باکی؟

ی دوره آموزشی میخوام برم کی اوکی میرم؟


در سرم دختر پیری عصبی میرقصد،شهر بر روی سر من عربی میرقصد،این جهان با همه دغدغه هایش امشب،روی یک جمجمه یک وجبی میرقصد

منو میگی سرکار دولتی میرم؟ ح میتونه پارتیم بشه اگه باهاش صحبت کنم؟

اگه میبیتی ادم خوبیه بهش بگو..اگه نه کی ول کن

جامعه بد شده


اگه اهل نمازی،۱۰۰ تا صلوات هدیه به حضرت زهرا کن

و بعد نتیجه موفقیتت و بگو...بازم حس نداری یه یاعلی بگو برای قلب خسته امام عصر اقا بدونه دوسش داریم..یاعلیییییی

اگه میبیتی ادم خوبیه بهش بگو..اگه نه کی ول کنجامعه بد شدهاگه اهل نمازی،۱۰۰ تا صلوات هدیه به حضرت زهر ...

سلام خوبین منویادتونه شوهرم درشرف طلاقیم الان حستون چیه اشتی میکنیم یاطلاقه ؟؟؟

برای درست شدن زندگیم صلوات می فرستی ❤️❤️❤️

اگه میبیتی ادم خوبیه بهش بگو..اگه نه کی ول کنجامعه بد شدهاگه اهل نمازی،۱۰۰ تا صلوات هدیه به حضرت زهر ...

غریبه نیست فامیله اقوام همسرم اکثرا سر کار دولتی هستن میخوام بدونم اگر رو بزنم بهشون پارتی میشن ؟ کلا من در اینده شآغل کار دولتی میشم یا ازاد؟

حست به من چیه کی زدواج میکنم باکی؟ی دوره آموزشی میخوام برم کی اوکی میرم؟

پر رو قرنیه مشکی قلدر چارشونه کشتی !♫!

گاز میدم زیگزاگی عشقی !♫!/جالبه این متن اومد تو ذهنم 

فعلا خودت انگار اهل ازدواج نیستی و یا دلت میخواد خوب طرف و بشناسی ، انگار خودت بزایی اونو و بزرگش کنی که اینم محاله ، 

دوری اموزشی هم یه نتیجی تا دو فته دیگه میاد دستت


افرین به اراده تو 

پر رو قرنیه مشکی قلدر چارشونه کشتی !♫!گاز میدم زیگزاگی عشقی !♫!/جالبه این متن اومد تو ذهنم فعلا خودت ...

وای دقیقا همینطوره دوست دارم قبل ازدواج بشناسم طرفمو ولی شرایطشو ندارم بنظرت کی پیش میاد؟

و اینکه قصد انجام ی کاری رو دارم چی میشه درس میشه

ببخشید زیاد پرسیدم بینیمو کی عمل میکنم؟



در سرم دختر پیری عصبی میرقصد،شهر بر روی سر من عربی میرقصد،این جهان با همه دغدغه هایش امشب،روی یک جمجمه یک وجبی میرقصد

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792