2777
2789
عنوان

کیست مویی🤦🏻‍♀️

90 بازدید | 12 پست

عذر میخوام وقتی نشستم ترکید و عفونتش خارج شد کلاً هرچن وقت یه بار اینجوری میشه ولی بازم درد داره نمیتونم درست بشینم


میخواستم بدونم کسی پماد تتراساکلین و مرهم سیاه استفاده کرده؟

یه کاربری می‌گفت اینارو بزنی خودش کم کم سر باز میکنه بعد اگه مو بود بکش بیرون

من دوام آوردم، بازهم دوام می آورم؛ اما دلم می خواست معنای زندگی ام، چیزی بیشتر از دوام آوردن باشد.. .

برو دکتر 

ارامش ان است که درهرگام بدانی دست تو دردست خداست ❤😊  ... یادمون نره قرار همو زیر پستها ضایع کنیم        برای حاجت دل همه بگیم یاعلی  محترم جانی که پیام منو جوری ریپلای میکنی که بعدش متوجه میشی نه این مثل من ... نیست ،این تاپیک مخصوص شماست ، خوش باش 😁 بیا اینجا

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


شوهرم چندساله داشت با اینا خوب نشد فردا نوبت جراحی داره

جداً ؟

مگه چقد وخیمه

نمیشه لیزرش کرد؟

من دوام آوردم، بازهم دوام می آورم؛ اما دلم می خواست معنای زندگی ام، چیزی بیشتر از دوام آوردن باشد.. .

برو دکتر حتماخیلی خطرناکه هر چی هم دیر تر بری دکتر مدت درمان شدنش بیشتر میشه چون پیشرفت می‌کنه

از عمل و اینا میترسم🤦🏻‍♀️

از طرفی واقعاً دیگه هزینه دکتر و عمل نداریم

ازبس درد زیاده ب درمان این نمیرسم..

من دوام آوردم، بازهم دوام می آورم؛ اما دلم می خواست معنای زندگی ام، چیزی بیشتر از دوام آوردن باشد.. .

بالای خط باسنته؟ منم سالهاست دارم ولی تو این ۳۱ سال سن نه درد کرده نه هیچ علائمی داره عجیب نیست؟

آره

نمیدونم‌..

چون برا من یه برجستگی نسبتاً سطحی و کوچیکه ک هرچن وقت یه بار عفونت می‌کنه دردش انقد رومخه ک نمیتونم درست بشینم 

عفونت و ایناش خارج میشه خودش

گاهی سرشم باز میمونه مث زخم

ولی ردی از مو و اینا نیس عجیبه برام

من دوام آوردم، بازهم دوام می آورم؛ اما دلم می خواست معنای زندگی ام، چیزی بیشتر از دوام آوردن باشد.. .

خیلی تحقیق کردیم لیزر امکان بازگشت داره

وای

جراحی خیلی وحشتناکه من چنتا کلیپ دیدم ترسیدم🤧

بشخصه تحمل دوره نقاهتشو ندارم اصن

من دوام آوردم، بازهم دوام می آورم؛ اما دلم می خواست معنای زندگی ام، چیزی بیشتر از دوام آوردن باشد.. .

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792