2789
عنوان

قد 152وزن 56

73 بازدید | 11 پست

سلام وقتتون بخیر عزیزان امیدوارم حالتون خوب باشه قد ۱۵۲ وزن ۵۶ خیلی اضافه وزن دارم به نظرتون؟

استخوان بندیم درشته چاق دیده میشم شکم و پهلو دارم و ...... صافه بهم راهکار میدین چی کار کنم چه ورزشی انجام بدم چه نوع رژیمی بگیرم و  ..... شل و آویزونه

:)

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

حداقل ده کیلو

همراه  با ورزش های تخصصی شکم که پهلوهاتون بیشتر از جاهای دیگه جمع بشه 

شاید هم نظر نباشیم ، ولی هم وطنیم، هم جنسیم، و شاید همدرد پس همدیگر رو با احترام بدرقه کنیم.                                         
باشگاه بریدشروع ورزش مورد علاقتنخوردن هله هوله و فست فود و قند مصنوعی زیاد کردن حجم پروتیینبین ۵٠ تا ...

برنامه های ورزش بانوان  توی بازار به نظرتون خوبه ؟

شرایط باشگاه فعلا ندارم به نظرتون توی چند وقت میتونم به وزت ۵۰ الی ۵۲ برسم؟

:)
برنامه های ورزش بانوان توی بازار به نظرتون خوبه ؟شرایط باشگاه فعلا ندارم به نظرتون توی چند وقت میتو ...

اممم من راستش از تغذیه و میزان تحرکت خبر ندارم:)


اما؛ 

درست و اصولیش کم کردن ۵٠٠ تا ۷٠٠ گرم در هفته است

پس

یه ترازو باید داشته باشی

صبح ناشتا بری روش (با لباس کم ترجیحا) 

هفته ای یک بار

مثلا یکشنبه به یکشنبه، اگه ۵٠٠ گرم اومدی پایین عالیه،اما اگه بیشتر بود یعنی زیاد کم کردی و باید کنترل کنی

روزی ۳۵ دقیقه راه برو

چیزهایی که گفتم و نخور اما نون و برنج و گوشت و غذا و میوه یه اندازه بخور اسیب نبینی، شبکه جم فیت ورزش داره، چون هدفت لاغری، ساعت ۱۶:۳٠ ایروبیک داره تا ساعت ۱۷

عالیه، انجام بدی از روش




منیزیم، اهن، مولتی ویتامین مصرف کن، 


🏋️‍♀️👩🏻‍🦱🌱
دوست دارم توپر باشم به نظرتون این برنامه های ورزش بانوان توی بازار به نظرتون خوبه؟

توی نت سرچ کنید ورزش های مخصوص شکم 

بدون هیچ هزینه ای روزی چند ست برید ، پیاده روی تند روزی نیم ساعت داشته باشید  

سعی کنید رژیم بگیرید و مصرف قند و شکر و چربی رو صفر و تا جای ممکن کربوهیدرات و نشاسته کم کنید چون فرمودین عضلات شل و آویزون دارید ، رژیم کتوژنیک برای شما مناسبه 

توی نت دربارش بخونید ، 

شاید هم نظر نباشیم ، ولی هم وطنیم، هم جنسیم، و شاید همدرد پس همدیگر رو با احترام بدرقه کنیم.                                         
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

حس شیشم خوب

mahbina | 36 ثانیه پیش
2791
2779
2792