من که انقده غذاهای آماده می خوردم. چقد عاشق گوشت بودم تازه فهمیدم که گوشت قرمز هم نباید از رنج خاصی بیشتر مصرف کنم.
حتی تازه فهمیدم که چرا ماهی با سبزی پلو خوبه خورده بشه چون تو سبزیش سیر سبز می ریزن و سردی ماهیو میگیره
گوشت گوساله هم برای رحم سردها ممنوعه فقط گوشت گوسفند
گوساله سرده و باعث فیبرومهای رحمی میشه
یه مکافاتی داریم با غذاهامون به مولا