من اضافه وزن نداشتم ولی یه پزشک سنتی بهم گفت حتی یکم چربی دور شکم میتونه باعث مشکلات زنانگی بشه .هوازی میزدم . خیلی غذاهای سرد برا رحم بده
سعی کن گردو و خرما هم تو غذاهات بگنجونی
دارچین که خیلی خوبه مثلا ماهی میخوری خوبه که کنارش یه حبه سیرو خرد کنی و بریزی
غذاهایی که با موادی با طبیعت گرم درست میشه بهتره مثل اش رشته و کاچی
میگن بادکش شکم هم خوبه ولی من نرفتم نمیدونم چرا الکی میترسیدم!!! همه میگن ترس نداره ولی من نرفتم
خلاصه ماهایی که رحممون سرده کلی مکافات داریم