2777
2789
عنوان

رحم سرد

724 بازدید | 39 پست

سلام خانوما من قصد بارداری دارم ولی رحمم سرده چیکار کنم گرمش کنم.علایمم اینه:

پریودام با لکه بینیه اکثرا و خون پریودیم خیلی کمه و سیاه رنگه

هروقت به زیر شکمم دست میزنم سرده.

پریودام منظمه ولی خونریزیام کمو حالت لکه بینی داره.

درضمن مشکل تنبلی تخمدانم دارم

خدایا دلمو شکستی دمت گرم

برای تنبلی برو دکتر دارومصرف کن.سردی نخود.تو پریودی کاچی بخور.دوغ و شیر و ماست و کاهو و کلا سردی نخور.بزنی تو اینترنت میاره چیکارا باید بکنی

آنقدر زیبا عاشق او شده ای که آدم لذت می برد از این همه خیانت....روزی هم اینگونه عاشق من بودی...  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

صبح ناشتا سیاه دانه و عسل بخور تو پریودی کاچی گرم درست کن بخور چیزای گرم و مقوی بخور خوب میشی من خود ...

به نظرت از  اضافه وزنم میتونه باشه؟

خدایا دلمو شکستی دمت گرم

دوران پریودی چای زنجبیل یا زنجبیل ونبات دم کن.شکمت از روز اول سیکل تا تخمک کذاری هرشب با روغن سیاهدانه ماساژ بده.

خرما وعسل حتما مصرف کن عالیه.

شب ها مخصوصا دوران سیکل شکمت با شال ببند که سرد نشه

این ماه حست میکنم کوچولوی من.میدونم که میای تو دلم خیلی نزدیک شدی  

ژل رویال بگیر بخور,  چهارمغز بخور,, صبحانه ارده و شیره استفاده کن لبنیات یه مدت حذف کن,,, خیارگوجه به هیچ وجه,, گوشت گوسفندی استفده کن,, شبا زیرشکمتو با روغن سیاهدونه بمال

برای تنبلی برو دکتر دارومصرف کن.سردی نخود.تو پریودی کاچی بخور.دوغ و شیر و ماست و کاهو و کلا سردی نخو ...

دکتر بهم گفت وزنتو بیاری پایین درست میشه😔

ولی سردیجات زیاد نمیخورم چون قصدم بارداریه واسه پسر

خدایا دلمو شکستی دمت گرم
عزیزم تو نت سرچ بزن حتما توضیح داده چیکار کنی؛ من چند روز پیش دکتر بودم گفتم رحم سرد دکترم گف اصلا ه ...

دکترا قبول ندارن ولی دکترای طب سنتی میگن هست درمانم داره نمیدونم والا

خدایا دلمو شکستی دمت گرم
ژل رویال بگیر بخور,  چهارمغز بخور,, صبحانه ارده و شیره استفاده کن لبنیات یه مدت حذف کن,,, خیارگ ...

مهرساجان ژل رویال چیه؟از داروخونه بگیرم بخورم؟

خدایا دلمو شکستی دمت گرم

زنعموی من بچه دار نمیشد رفت پیش یکی از بهترین دکتر بهش گفت صبحانه خامه و عسل بخور با گردوی فراوان به جایدقند خرما بخور شیر موز رو با چهار مغز بخور گوشت.گوساله و مرغ نخور فقط گوسفندی چاییتو با نبات بخور کاچی بخور سوسیس کالباس و فست فود اصلا نخور اگه بتونی گوشت شترم بخوری عالیه 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز