2777
2789
عنوان

رحم سرد

| مشاهده متن کامل بحث + 724 بازدید | 39 پست
ب نظر من همه ی اینا حرفه اگه خدابخواد میشه....فامیل شوهرمن باور کنید ۱۲۰کیلو هست ماه اول اقدامش بارد ...

وااای بعد زاییدن خیلی بد میشه که.من شکمو پهلو دارم اعتماد به نفسمو به کل از دست دادم همش فک میکنم هیچوقت بچه دار نمیشم

خدایا دلمو شکستی دمت گرم

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اره والا اصلا هرچی مکافاته مال زناست.هرروز یه مشکل جدید.یه عمر با تغذیه غلطو غذاهای سرد بزرگ شدیم حا ...



من که انقده غذاهای آماده می خوردم. چقد عاشق گوشت بودم تازه فهمیدم که گوشت قرمز هم نباید  از رنج خاصی بیشتر مصرف کنم. 

حتی تازه فهمیدم که چرا ماهی با سبزی پلو خوبه خورده بشه چون تو سبزیش سیر سبز می ریزن و سردی ماهیو میگیره

گوشت گوساله هم برای رحم سردها ممنوعه فقط گوشت گوسفند

گوساله سرده و باعث فیبرومهای رحمی میشه


یه مکافاتی داریم با غذاهامون به مولا

من که انقده غذاهای آماده می خوردم. چقد عاشق گوشت بودم تازه فهمیدم که گوشت قرمز هم نباید  از رنج ...

اره بخدا.باورت میشه تازه چندماهه فهمیدم چی بخورم چی نخورم؟اونم از همین سایت

خدایا دلمو شکستی دمت گرم
اره بخدا.باورت میشه تازه چندماهه فهمیدم چی بخورم چی نخورم؟اونم از همین سایت



عزیزم من کلا از نظر پزشکی برای بارداری مناسب نبودم. بخاطر مشکلات تخمدانم. اگه قصد بچه دار شدن هم داری این لینکو بخونه که برای یکی از دوستان گذاشتم.

 با این روش ظزف 45 روز باردار شدم

البته انقده تسلیم خدا شدم الان موندن یا نموندنشو هم سپردم به خدا


https://www.ninisite.com/discussion/topic/1549147/بعداز4ماه-نتیجه-نگرفتن?postId=50713359

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز