بی وجدانی نکن ،خدارو در نظر بگیر
خودت زنی میدونی ما بیشتر با احساسمون تصمیم میگیریم اون دختره هم با احساسش اینهمه سال با برادر تو مونده
حالا چون یه نفر بی اراده بوده معتاد شده دلیل نمیشه واسه شماهم اینجوری بشه
بذارید عقد کنن بعد بگید قطع ارتباط کن اگه خیلی نگرانید
دختره خواست بره خودش بره و بیاد ولی داداشت نره اکه خیلی فکر میکنید ممکنه اتفاقس بیوفته
ولی اینم در نظر بگیر که اگه اتفاقس نیوفته و نگرانیت بیخود باشه چی