2777
2789
عنوان

زن برادر

| مشاهده متن کامل بحث + 1593 بازدید | 111 پست
اون به کنار اخه ۷ ساله با برادرمه بعضی وقتا فک می‌کنم با خودم میگم یعنی خیلی دوستش داشته پاش مونده د ...

وای اصلا اینکارو نکن اون دختر ۷ سال عمر و احساسشو زندگیشو پای برادرت گذاشته اگه بینشونو بهم بزنی بدجور چوبشو میخوری. بزار خودشون برای زندگیشون تصمیم بگیرن 

🌹

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چرااسی داره دخالت میکنه وقتی بزرگتردارن اسیییییییی بزاربزرگترهاتصمیم بگیرن عزیزم

من خواهر بزرگ‌ترم عزیزم مادر موافقه ولی پدر چون حرفم رو قبول داره به من سپرده ببین دختر جطوریه

زندگیم تک دخترمه🩷

اره اونم هست عذاب وجدان گرفتم‌بخدا چون خواهر بزرگم بابام گفت تپ با دختر حرف بزن ببین چطوریه یچبهذنن ...

تو رایشونو نزن بذار خودشون برن آشنا بشن چیز منفی نگو

هفت سال خیلیه اینا دیگه نمیشه برن با یکی بگه

خونه ماشین شغل تحصیلات همشو داره منظورم اینه که هنوز که هنوز بعضی اخلاقای بچه گونه داره انگاری۵ سالش ...

نزارید آه یک زن همراهتون باشه ،بزازید عرموقع عاقل شد زن بگیره چه با دوست دخترش یا هرکسی دیگه 

فقط مدیون یک زن نشید 

طبیعت ثابت کرده همیشه بعداز سخت ترین زمستونها زیباترین بهارها میاد ،همبن باعث میشه آدمهای زلال به حکمت خدا اعتماد کنند ⭐  خواننده مورد علاقه ام فرانسوا هاردی ،آهنگ گل سرخ گوش کنید معرکه است  
والا اینجا همه میگن کاریت نباشه

دلم نیخاد ببینم همینا داداش خودشونم باشه میگن کاریمون نباشه نمیگن بخدا نمیگن همونجوری که داداشامون به فکرماهستن و واسه ازدواجمون نظر میدن خوب اونام واسه ما مهمن

خودتی😊

تو رایشونو نزن بذار خودشون برن آشنا بشن چیز منفی نگوهفت سال خیلیه اینا دیگه نمیشه برن با یکی بگه

والا موندم عذاب وجدان ولم نمیکنه از یه طرفی دختره خوبه از طرف دیگه هم‌خانواد آش نه

زندگیم تک دخترمه🩷

ببین اگه بینشون جدایی بندازی شاید اون دختر دیگه نتونه با کس دیگه ازدواج کنه تا اخر عمرش حسرت برادرت رو بکشه شاید افسرده بشه شاید بلایی سر خودش بیاره در کل هر چی به سرش بیاد دیگه گناهش به گردن اونیه که باعث جداییش شده

حالا اگه خودشون به تفاهم نرسن موضوعش جداست ولی دخالت تو همچین چیزایی گناه داره

🌹

والا موندم عذاب وجدان ولم نمیکنه از یه طرفی دختره خوبه از طرف دیگه هم‌خانواد آش نه

توکل کن به خدا بگو خدایا من به امید خودت دارم میرم جلو خودت بهترین رو برامون رقم بزن 

کسی که هفت سال با داداشت ساخته هفتادسال دیگه هم میسازه 

دلم نیخاد ببینم همینا داداش خودشونم باشه میگن کاریمون نباشه نمیگن بخدا نمیگن همونجوری که داداشامون ب ...

دقیقا وای تازگیا بهم میگه من با عشقم ازدواج می‌کنم به تو ربطی نداره جی بگم بماند خودش بچه ۱۱ ساله بود تو ازدواج من دخالت می‌کرد 

زندگیم تک دخترمه🩷

نمیکنهچرا باید با زندگی دختر خودش همچین کنه؟ اصلا خود دختره اجازه همچین چیزیو نمیده

دایی من با برادرای زنش معتاد شد الانم زنش تقاضای طلاق داده داییم ترک کرد دوباره اومدن سراغش باز معتاد شد 

خودتی😊

دلم نیخاد ببینم همینا داداش خودشونم باشه میگن کاریمون نباشه نمیگن بخدا نمیگن همونجوری که داداشامون ب ...

داداش من اگه ۷ سال با زندگی و عمر یه دختر بازی کنه خودم تو سرش میزنم پای حرفش واسته ازدواج کنه حالا خانوادش هرچی باشن از اول میدونسته دیگه 

🌹

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز