2777
2789
عنوان

زن برادر

| مشاهده متن کامل بحث + 1593 بازدید | 111 پست

چندان کاریش نداشته باش 

یک بار سوره ی یس بخون و به هر مبین که رسیدی حاجتت رو بگو ( حاجتت هم این باشه بگو خدایا اگه دوست دخترش قسمتشه همون بیاد ؛ در غیر اینصورت قسمت واقعیشو سر راهمون قرار بگیره ) سوره ی یس ۷ تا مبین داره ؛ قبل خوندن دور مبین ها خط بکش راحتتره . 

اگه حال و حوصله شو داری به نیتش چله ( چهله ؛ ۴۰ روز ) های گشایش بخت انجام بده : که تو گوگل هست : حدیث کساء ، سوره ی حشر ، سوره ی یس ، دعای یستشیر ، دعای معراج ، ( روزی یکبار به مدت ۴۰ روز : 

روز شروع قرآن خوانی و دعا خوانی ( یا چله های قرآنی و ادعیه ی شرعی برای فلان امر ) روز پنج شنبه یا یکشنبه س که اون روز [ یعنی استارتش ] نباید روز قمر در عقرب باشه و پریود هم نباش از روز دوم تا آخر دوره مهم نیست روز قمر در عقرب باشه یا پریود باشی . 

اگه نمیتونی ؛ نایب بگیر اون بخونه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چی بگم و حرف شنوا دوست دخترشم نمیگیره اخه ۷ساله باهمن

باهاش خواهرانه صحبت کن و بگو ازدواج کن و پدر شو...

آدم نمیدونه چقدر عمر می‌کنه از زندگی لذت ببر و هدف داشته باش...

مستقل بودن و صاحب زندگی بودن واقعا لذت بخش وآرامشه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  13 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  11 ساعت پیش