بچه ها یه نظر میخواستم داداش کوچیکم۲۹ سالشه میخوایم زن بگیریم براش جمع و جور شه از طرفی دوست دختر داره که اصلا بهم نمیخورن چطوری بگم بهش برات زن پیدا میکنم که لجنکنه باهام
در ضمن شما جدا شدی یک دختر بزرگ هم داری خوبه از یکی خوشت بیاد اونهم شما رو بخواد خانواده اش به همین دلیل مخالفت کنن یا برای دخترت خواستگار خوب بیاد ولی چون فرزند طلاق خانواده پسر نزارن؟؟؟
کسی که میخاد دخالت کنه وقتی محل نزاری بیخیال میشه کلا الان دیگه مثل قبل نیس اکثرا با هم سازگاری ندارن توقعات زیاد شده لج و لجبازی زیاد شده کسی به کسی پایبند نیس