2777
2789
عنوان

زن برادر

| مشاهده متن کامل بحث + 1593 بازدید | 111 پست
عزیزم برادرم لیسانس داره ماشین خونه ام داره

کارهم داشت باشه ک عالی عزیزم چیکارپدرش داری مگ داداشت میخادباپدرش ازدواج کنه دیگ تواین دوره زمونع خودمون روگول نزیم نصف بیشترپدرهاتریاک رومیکشن دیگ گفتم نصف هااااا

بنظر من قدم قدم برو جلو

اول ازش بپرس بگو قصد ازدواج داری؟

تصمیم داری چه سنی ازدواج کنی ؟

بعد بگو باا کی؟

اگر مطمئن شدی قصدش دوس دخترشه

بگو اجازه میدی قبل اینکه تصمیم بگیری با چند نفر اشنات کنم؟؟؟

مزه زبونش رو بفهم بعد قدم بردار

از مخالفت مستقیمم هم دوری کن

لطفن راجب اسم کاربریم سوال نپرسید 😘هر وقت تاپیک دعا میبینم همون لحظه دعاش میکنم  ،حتی اگر وارد تاپیک نشم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم منم میخوام جمع و حور شه پلی مامانم زیاد لوسش کرده خیلییی من عاجزم حرفهمم گوش نمیکنه

پسر لوسی که رفتارای بچگونه داره با همون پرنسسعلی که تو خود نینی سایتم مردم باهاش مشکل دارن چ فرقی داره؟

اون میخواد زندگی کنه باهاش مگه تو میخوای یه عمر زندگی کنی با طرف؟

«گاهی آنقدر دل‌تنگش می‌شوم که انگار وزن تمام جهان روی قلب من است.»....همونجور کع رفتار کنی رفتار میکنم تبادل نظره مخالفی ریپ نزن🙏🏻🌱

کارهم داشت باشه ک عالی عزیزم چیکارپدرش داری مگ داداشت میخادباپدرش ازدواج کنه دیگ تواین دوره زمونع خو ...

کارم داره حقوقشم در حد ۱۵تومنه با دختره صحبت کردم خوبه ها ولی چی بگم خانواده شون اینا خوب نیستن

زندگیم تک دخترمه🩷

فردا سر عروسی جلو اون همه فامیل چی بگیم

فردا در پیشگاه خدا چی میگی؟ 

فامیلاتون که آزمایشگاه سیار ندارن که از بابای طرف آزمایش بگسرن تا خودتون چیزی نگید کسی نمیفهمه

تازه بفهمن هم بازم بستگی به برخورد خودتون داره

والا من معتقدم تو این جامعه ای که معتاد زیاده و خانواده ها داغون دیگه واسه چی به خانواده توجه میکنن ...

واقعن دیگ خودمون میدونم خیلیاازپدرهابخاطرسنشون تریاک رومیکشن گول نزنیم خودمون روحالااسی شایدمیترسه ک حتمن خرج تریاک پدرش روبایدداداشش بدع ک قطعن اینطورنیس

فردا در پیشگاه خدا چی میگی؟ فامیلاتون که آزمایشگاه سیار ندارن که از بابای طرف آزمایش بگسرن تا خودتون ...

کلن ضایعست از قیافشون

زندگیم تک دخترمه🩷

عزیزم برادرم لیسانس داره ماشین خونه ام داره

خییلی  ها الان    این  آپشن ها رو دارن   چیز خاصی نیست

در ضمن شما جدا شدی   یک دختر بزرگ هم داری      خوبه از یکی خوشت بیاد    اونهم شما رو بخواد    خانواده اش به همین دلیل  مخالفت کنن     یا برای دخترت خواستگار خوب بیاد ولی چون فرزند طلاق   خانواده پسر نزارن؟؟؟

واقعن دیگ خودمون میدونم خیلیاازپدرهابخاطرسنشون تریاک رومیکشن گول نزنیم خودمون روحالااسی شایدمیترسه ک ...

اره واقعا میترسم خیلی اخه تنها برادرمه دوست ندارم بخاطر یه اشتباه زندگیش خراب شه

زندگیم تک دخترمه🩷

میدونی چرابه فنامیرن دخالت های بیجاامان امان ازدخالت ها

کسی که میخاد دخالت کنه وقتی محل نزاری بیخیال میشه کلا الان دیگه مثل قبل نیس اکثرا با هم سازگاری ندارن توقعات زیاد شده لج و لجبازی زیاد شده کسی به کسی پایبند نیس

این بیشه ماست که بیچاره کند شیران را.... 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

نذر 72شمع

zahraaaa123 | 59 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز