2789
عنوان

آدامس⁉️

145 بازدید | 10 پست

خانوما من صبح کع میزم مدرسه دهانم بوسیده یکم..


به نظرم اومد ادامش بگیرم که بایودنت تقریبا۴۰تومان هست..


ازطرفی میگن خودش به خاطر قندو..برادندون ضررداره..


نظرتون چیه؟

امضام بخونید👈آقایون لطفا نه ریپ بزنید نه پست بزارید!!!!!!!!وقتی میگم خداحافظ یعنی دیگه پیامتونو نمی خونم😊باافتخار دختری، ایرانی وچادریم😌❤️الحمدالله کشورمون جزبهترین کشورهاست🙂البته چه خوب میشه اگر اینقد کشورونکوبونیم🙄بیاین به هم قول بدیم که تاوقتی که کاملا تحقیق نکردیم درمورد کشور ورهبری بدوبیراه نگیم😁معمولا درتاپیکهایی که گروه سنی خاصی تو عنوان ننوشته شده باشه وپاسخ داشته باشم نظر میدم✅️🙃

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


صبحانه بخور خوب

عزیزم صبحانمو معمولا می برم

امضام بخونید👈آقایون لطفا نه ریپ بزنید نه پست بزارید!!!!!!!!وقتی میگم خداحافظ یعنی دیگه پیامتونو نمی خونم😊باافتخار دختری، ایرانی وچادریم😌❤️الحمدالله کشورمون جزبهترین کشورهاست🙂البته چه خوب میشه اگر اینقد کشورونکوبونیم🙄بیاین به هم قول بدیم که تاوقتی که کاملا تحقیق نکردیم درمورد کشور ورهبری بدوبیراه نگیم😁معمولا درتاپیکهایی که گروه سنی خاصی تو عنوان ننوشته شده باشه وپاسخ داشته باشم نظر میدم✅️🙃

مسواک بزن

می زنم گلم هرروز صبح وشب

امضام بخونید👈آقایون لطفا نه ریپ بزنید نه پست بزارید!!!!!!!!وقتی میگم خداحافظ یعنی دیگه پیامتونو نمی خونم😊باافتخار دختری، ایرانی وچادریم😌❤️الحمدالله کشورمون جزبهترین کشورهاست🙂البته چه خوب میشه اگر اینقد کشورونکوبونیم🙄بیاین به هم قول بدیم که تاوقتی که کاملا تحقیق نکردیم درمورد کشور ورهبری بدوبیراه نگیم😁معمولا درتاپیکهایی که گروه سنی خاصی تو عنوان ننوشته شده باشه وپاسخ داشته باشم نظر میدم✅️🙃

شیک بگیر

👌

امضام بخونید👈آقایون لطفا نه ریپ بزنید نه پست بزارید!!!!!!!!وقتی میگم خداحافظ یعنی دیگه پیامتونو نمی خونم😊باافتخار دختری، ایرانی وچادریم😌❤️الحمدالله کشورمون جزبهترین کشورهاست🙂البته چه خوب میشه اگر اینقد کشورونکوبونیم🙄بیاین به هم قول بدیم که تاوقتی که کاملا تحقیق نکردیم درمورد کشور ورهبری بدوبیراه نگیم😁معمولا درتاپیکهایی که گروه سنی خاصی تو عنوان ننوشته شده باشه وپاسخ داشته باشم نظر میدم✅️🙃

مهدکودک نینی کوچولوها



😏!

امضام بخونید👈آقایون لطفا نه ریپ بزنید نه پست بزارید!!!!!!!!وقتی میگم خداحافظ یعنی دیگه پیامتونو نمی خونم😊باافتخار دختری، ایرانی وچادریم😌❤️الحمدالله کشورمون جزبهترین کشورهاست🙂البته چه خوب میشه اگر اینقد کشورونکوبونیم🙄بیاین به هم قول بدیم که تاوقتی که کاملا تحقیق نکردیم درمورد کشور ورهبری بدوبیراه نگیم😁معمولا درتاپیکهایی که گروه سنی خاصی تو عنوان ننوشته شده باشه وپاسخ داشته باشم نظر میدم✅️🙃

عزیزم یه سری قرص های خوراکی خوشبو کننده دهان هست مثلا با طعم قهوه یا میوه های مختلف بدون قندش هم هست بخر من استفاده میکنم خیلی خوبه

از طایفه نوریم، ما تیره نمیمانیم.  آواز غم دل را با قهقهه میخوانیم.      اگر هزاران بار دیگر به دنیا بییام ،هزاران بار دیگر و با هزاران زخم از پا در آیم ، و هزاران حق انتخاب داشته باشم ،اگر از من بپرسند عشق یعنی چه هزاران بار فریاد خواهم کشید وطن.     به قول عزیز قلبم انسان بدون آزادی هیچی نیس❤❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

سقط جنین

مهلا88888888 | 32 ثانیه پیش

واریزبیمه

maryam_13_80 | 51 ثانیه پیش
2791
2779
2792