2789
۱۴بار پس لرزه اومده عزیزم😐

عزیزم اون 14 تا پشت سر هم نیومده وقتی زلزله اصلی میاد مداوم و با ریشتر بالاتر پس لرزه میاد نه یک و دو 

اینا رو کارشناس شبکه خبر گفت یکم اخبار ببینید بد نیست 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اخبار گفت تا دو ماه احتمال زلزله تا 6 ریشتر هست.. خیلی وحشتناکه.. من تو یه مقاله زمین شناسی خوندم اگ ...



تو روخدا نگید اینارو منم یه جایی خوندم تهران از اینی که شما میگی خیلی کمتر کشته میده بعدم این همه گفتن و خداروشکر اتفاق نیفتاده انشالله هم که نمیفته اگه اینطوری باشه که باید تهران خالی بشه همه بذارن برن همه چی دست خداس بخواد به ثانیه ای دنیارو زیرو رو میکنه پس بهتره فقط به خودش توکل کنیم به هرچی بیشتر فکر کنی برات اتفاق میفته تو این مدت انقد گفتن زلزله زلزله که همش داره میاد از کجا معلوم قبل از زلزله زنده باشیم پس بهتره زندگیمون و بکنیم البته با فکرای مثبت

دِلِ مَن هَر چِه غَلَط بود فَراوان کَردی
چی گفت اخبار؟


با یه کارشناس تماس تلفنی داشتن گفت چون گسل اشتهارد فعال شده نگرانیم و اینکه پس لرزه های مداوم نیمده بعد پس لرزه باید 3 ریشتر و بیشتر باشه که نبوده 

فیلمش تو اینستا هم بود چند روز پیش باز دیدم

الان دقت کنی بعد زلزله کرمان کلی پس لرزه با ریشتر3 هست و تعدادش خب زیاده پس اونی که اومد اصلی بود 


وای تو رو خدا ول کنید اینا همش احتماله این حرفا چیه اخه پدر مردمو دراوردید 😣

من خودمم جز مردم هستم این تاپیک هم درمورد زلزله هست اگه ناراحت میشین چرا میخونین و اینطوری بی ادبانه صحبت میکنین.. 

💟همسرم همیشه دوستت خواهم داشت❤
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792