2777
2789
عنوان

حسه ششم

| مشاهده متن کامل بحث + 302 بازدید | 72 پست

🟡🟡🟡🟡🟠🟠🟠🟠🟡🟡🟡🟡🟠🟠🟠🟠🟠

سلام استارتر 

این حس ششم ها کلا چرت و پرت زیاد میگن.


یک سری نوجوان و کمی بزرگتر  مثلا از ۱۵ سال تا حدود ۲۲ سال خودشون توی زندگی خودشون موندن میان این جا ادعای حس ششمی می کنن ❗️



مثلا طرف پشت کنکوری هست روش فشار روانیه، از دست خانواده اش ناراضیه می خواهد سرگرم بشه میاد این جا ادعای حس ششم داره ❗️


🟩 🟩 هرکسی به روش خودش خدا رو درک می کنه راه های رسیدن به خدا برای هرکس فرق می کنه. در مورد دیگران قضاوت نکنید، تا خودتان مورد قضاوت قرار نگیرید. دیگران را محکوم نکنید، تا خدا نیز شما را محکوم نکند. دیگران را ببخشایید تا خودتان نیز بخشوده شوید. انجیل لوقا باب ۶ آیه ۳۷ 🦋🦋🦋 درخواست دوستی رد می کنم.

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


شما از اعتماد کردن میترسیمهربونی با همه ولی صمیمی نمیشیمنطقی تصمیم میگیریمنظم هستی سعی میکنی طبق برن ...

برا منم بگو 

رابطمون مث قبل میشه؟

پایه تموم دیونهه بازیاتم دلبر🥺❤
🟡🟡🟡🟡🟠🟠🟠🟠🟡🟡🟡🟡🟠🟠🟠🟠🟠سلام استارتر این حس ششم ها کلا چرت و پرت زیاد میگن.یک سری نوجوان و ...

غیر مستقیم بادمن بودی

امیدوارم هموم خدایی که میشناسی به همین اندازه ایی که امشب دلم شکست جبران کنه برات🙂

تاحالا مجازی انقدر دلم نگرفت از یک نفر




@niniyar_2  

@niniyar_5  

میبینید؟ من کاری باهاش ندارم ایشون هم امد توی تاپیک خودم هم الان توی تاپیکی که هستم غیر مستقیم داره چیزایی که خودم تاپیک زدم را میگه

لطفا بهش بگید بکشه بیرون

کاربر جدید نیستم...   :) 

بعضیا حس فوق العاده قوی دارنیه اقا بود بهم درخواست دوستی دادحس ششم بودپیام داد بله.جواب دادم و سوالم ...

عجب 

بنظرم بلاکشم میکردی برای محکم کاری

خودتو دوس داشته باش❤️
جوابشون بله بود یا نه کامل توضیح دادن چی میشه

بعدیکی دیگه هم راه حل خوبی بهم داد.

تا حالا ندیده بودم حس ششم راه حل بده.

من جایی استخدام شدم که مدیر داخلی از وجودم ناراضی بود و دلش میخاس کاری کنه اخراج شم

پرسیدم درنهایت من موفق میشم اونو بیرون میندازم یا اون منو شکست میده و...

یه رله حل بهم داد.گف نظرتو نسبت بهش تغییر بده احساسش بتو عوض میشه خودش میدوه دنبالت

دقیقا همینطور شد که گف

جز اسی کسی پست منو ریپ نزنه .نظر شخصیمه.چرا باید درمورد نظر شخصیم به شما جواب بدم

سلام دوستان برای ف.ال این رباتو رو من پیشنهاد میدم جدید اومده تو تل و اینکه برای احساس طرف و یا اینکه انجام اين کار برام خوب یا بده،  ف.ال گرفتم درست گفت و نتیجش رو هم دیدم گفتم بگم به اونایی که نیاز دارن

https://t.me/FaalHoosh_bot?start=1993164395

اسم کاربریش چ بود

ترکوندنش.نینی یارها

بعد با کاربری دومش اومد پاپ۶۸

که اونم نمیدونم چی شد.کلا دیگه نتونستم پیداش کنم.خودش تاپیکتو که میبینه درخواست دوستی میدع و تو خصوصی جوابتو میده

جز اسی کسی پست منو ریپ نزنه .نظر شخصیمه.چرا باید درمورد نظر شخصیم به شما جواب بدم
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792