2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اول سبزی رو یکم سرخ میکنم میزارم کنار .بعد پیاز داغ میگیرم گوشت و لوبیا رو میریزم تفت میدم ادویه جات  رو میریزم سبزی رو میریزم و آبش میکنم و درشو میزنم میزارم جا بیفته ..دو سه تا دونه لیمو عمانی هم از وسط نصف میکنم دونه هاشو درمیارم میندازم داخلش ..سه چهار ساعت حداقل میزارم آروم بجوشد تا خوب جا بیفته 

چاره کار قرمه سبزی خوشمزه فقط دنبه😅

طعمشو خراب میکنه که بوی زخم دنبه

غیر قابل تحمله واقعا

📛 اقا آخرش همه دوستام زن میگیرنمنم میشم اون رفیق مجرد عیاشی که زناشون میگن با این نگرد

اول سبزی رو یکم سرخ میکنم میزارم کنار .بعد پیاز داغ میگیرم گوشت و لوبیا رو میریزم تفت میدم ادویه جات ...

وااای🫠🤤🤤

من یه روز قبلش سبزی رو اندازه5ساعت سرخ میکنم روز بعدشم صبح زوود اول میزارم لوبیا بپزه بعد تو قابلمه جدا پیاز سرخ میکنم بعدشم گوشت اضافه میکنم چن دقیقه میزارم سرخ شه سبزی رو اضافه میکنم یکم تفت میدم بعد نصف قاشق چای خوری رب گوجه میزنم با تمر هندی ترش🫠5دقیقه میزارم بجوشه بعد اب رو اضافه میکنم با لیمو لوبیا هم نزدیک اینکه خورشتم بپزه میزارم

طعمشو خراب میکنه که بوی زخم دنبهغیر قابل تحمله واقعا

واااای اصلا

امتحان کردی؟

منم همین فکرو میکردم  بعد فهمیدم همه قرمه سبزیا و آبگوشتایی که بدون دنبه درست کردم فقط بقیه موادو حروم کردم😂

یه تاجی💙💙💙💙 سر جدتون نکنین تیمای بی ستاره رو با ما قیاس😂😂

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز