بچه ها من معلمم ، خیلی سعی میکنم مهربونم باشم ولی بچه ها اذیت میکنند
امروز یکیشون رو خواستم از کلاس بندازم بیرون پاش خورد به نیکمتش گریه کرد
دلم سوخت خیلی
ولی خب واقعا اذیت میکنه، مادرشم میگه میدونم چی میگی از دستش
واقعا نمیدونم چیکار کنم عذاب وجدان هم دارم