2777
2789

من اورژانسی سزارین شدم...راضیم...وایسه روز تو زایشگاه بستری بودم چون فشار خونم بالا بود..یه زنه ۱۲ساعت درد کشید دادمیزد از درد.بیمارستان دولتی بایدطبیعی بزای مخصوصن بچه اول...خلاصه آخر به سختی از رو تخت پاش  گفت نامسلمونا من که مردم میخواست بره بیرون ازبخش تا خانوادش ببرن بیمارستان خصوصی سزارین کننش...اون موقع دیگه بردنش اتاق عمل برا سزارین..همه درد زایمان طبیعی رو کشید هم سزارین...من میگم سزارین بهتره...منو ریپ نزنید لطفا.شماهم تویه پست نظتونو بگید

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


زایمان در کل سخته ،نوعش فرقی نداره.بهترین توصیه من اینه که اصلا درباره ش کنکاش نکنه و از هرکسی نپرسه،چون بدن آدما متفاوته و تجربیات متفاوت.یکی از تجربه خوبش میگه ،یکی از تجربه بدش.اینا روش تاثیر میذاره.تازه بنظر من ژنتیک هم میتونه موثر باشه،مثلا اگه زایمان مادرتون راحت بوده و خوش زا بوده،احتمال داره،برای دخترش هم اینطور باشع.اصلا بهش فکر نکنه چون یه روزی باهاش روبرو میشه.

اختیاری بره سزارین امان ازطبیعی فکرکن میخوای دندون بکشی بدون بیحس کردن بکنن راحته یابابی حسی؟


  الان زایمان طبیعی بدون درد هست که 

همون آمپول اپیدورال که واسه سزارین بی حسی میزنن واسه طبیعی هم میشه یه مقدار کمی هزینه داره ولی کمتر سزارین

اختیاری بره سزارین امان ازطبیعی فکرکن میخوای دندون بکشی بدون بیحس کردن بکنن راحته یابابی حسی؟

روش بی حسی هم داره.من خودم طبیعی بودم،حتی دکتر این روش رو پیشنهاد داد به من.خودم قبول نکردم

چه کاریه اون پایین وخراب کنی همون سزارین بهتره

فرقی نداره سزارین هم ۷لایه شکم هست

چیزی خراب نمیشه با زایمان طبیعی 


من البته نمیگم صد درصد طبیعی  با توجه به شرایط و اینا باید تصمیم گرفت

دوستم فقط یک ساعت درد تحمل کرده بود زایمان میکرد از بس خوش زا بود از ترس سزارین کرد و بعدش پشیمون بود 

اون یکی دوستم هم دکتر معاینه نکرد بود معاینه کرده بود میدید اصلا دهانه رحم باز نشده بیخود درد کشید بعد سزارین شد 


طبیعی بیمارستان خوب و دکتر خوب

خودمم طبیعی بودم البته

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

خواب

royakaarimi | 5 ثانیه پیش

خواندن کتاب

fiola | 34 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز