2777
2789
درسته من میگم طبیعی پایین تنه روخراب می کنه کلاسزارین بهتره

مگه همه بخیه میخورن یا بهم میریزن؟بنظرم زایمان در کل سخته.هر کدوم هم عوارض خودشو داره،نمیشه یکیشو انتخاب کرد.هم خودم زایمان کردم،هم اطرافیانمو دیدم،چه سزارین چه طبیعی.اگه هم یکی بگه عوارضی نداشتم،اشتباست،به مرور برای همه مشخص میشه

یعنی فرقی نکردی؟قطعااون داخل شل میشه دیگه

نه اونقدر که در رابطه تاثیر داشته باشه

من با بالا رفتن سن شل ترشد نه زایمان

شخصا آنچنان چیز خاصی متوجه نشدم


به هرحال کشورهای پیشرفته احتمالا بهتر ما میفهمن که زایمان طبیعی همه با بی حسی هست و سزارین نمیکنن

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


شکم اینا بد نمیشه؟؟ بعدش راحت بودین؟!

من شیاف میزاشتم، روز سوم سر پا بودم.پوست شکم شل میشه. البته من دو قلو ۳۱ هفته به دنیا اومدن. ولی بخیه رو زیر شکم جایی زده، جاش پیدا نیست.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز