2777
2789

من اورژانسی سزارین شدم...راضیم...وایسه روز تو زایشگاه بستری بودم چون فشار خونم بالا بود..یه زنه ۱۲ساعت درد کشید دادمیزد از درد.بیمارستان دولتی بایدطبیعی بزای مخصوصن بچه اول...خلاصه آخر به سختی از رو تخت پاش  گفت نامسلمونا من که مردم میخواست بره بیرون ازبخش تا خانوادش ببرن بیمارستان خصوصی سزارین کننش...اون موقع دیگه بردنش اتاق عمل برا سزارین..همه درد زایمان طبیعی رو کشید هم سزارین...من میگم سزارین بهتره...منو ریپ نزنید لطفا.شماهم تویه پست نظتونو بگید

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

زایمان در کل سخته ،نوعش فرقی نداره.بهترین توصیه من اینه که اصلا درباره ش کنکاش نکنه و از هرکسی نپرسه،چون بدن آدما متفاوته و تجربیات متفاوت.یکی از تجربه خوبش میگه ،یکی از تجربه بدش.اینا روش تاثیر میذاره.تازه بنظر من ژنتیک هم میتونه موثر باشه،مثلا اگه زایمان مادرتون راحت بوده و خوش زا بوده،احتمال داره،برای دخترش هم اینطور باشع.اصلا بهش فکر نکنه چون یه روزی باهاش روبرو میشه.

اختیاری بره سزارین امان ازطبیعی فکرکن میخوای دندون بکشی بدون بیحس کردن بکنن راحته یابابی حسی؟


  الان زایمان طبیعی بدون درد هست که 

همون آمپول اپیدورال که واسه سزارین بی حسی میزنن واسه طبیعی هم میشه یه مقدار کمی هزینه داره ولی کمتر سزارین

اختیاری بره سزارین امان ازطبیعی فکرکن میخوای دندون بکشی بدون بیحس کردن بکنن راحته یابابی حسی؟

روش بی حسی هم داره.من خودم طبیعی بودم،حتی دکتر این روش رو پیشنهاد داد به من.خودم قبول نکردم

چه کاریه اون پایین وخراب کنی همون سزارین بهتره

فرقی نداره سزارین هم ۷لایه شکم هست

چیزی خراب نمیشه با زایمان طبیعی 


من البته نمیگم صد درصد طبیعی  با توجه به شرایط و اینا باید تصمیم گرفت

دوستم فقط یک ساعت درد تحمل کرده بود زایمان میکرد از بس خوش زا بود از ترس سزارین کرد و بعدش پشیمون بود 

اون یکی دوستم هم دکتر معاینه نکرد بود معاینه کرده بود میدید اصلا دهانه رحم باز نشده بیخود درد کشید بعد سزارین شد 


طبیعی بیمارستان خوب و دکتر خوب

خودمم طبیعی بودم البته

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز