2777
2789
عنوان

بیبی

| مشاهده متن کامل بحث + 1184 بازدید | 142 پست
برامنم دعا کنین خیلی میترسم از زایمان🙄🙄

ایشالا توهم یه زایمان اسون داشته باشی عزیزم.و قدمش خیر باشه

خوش اومدی به زندگیمون بهترین بهونه نفس کشیدن😍😍😗😙

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


برامنم دعا کنین خیلی میترسم از زایمان🙄🙄

راستی اجی حاملگی خارج از رحم چجوریه.من خیلی دیشب پهلوم درد گرفت نمیتونستم رو پا وایسم.میترسم خیلی

خوش اومدی به زندگیمون بهترین بهونه نفس کشیدن😍😍😗😙
راستی اجی حاملگی خارج از رحم چجوریه.من خیلی دیشب پهلوم درد گرفت نمیتونستم رو پا وایسم.میترسم خیلی

بارداری خارج رحم  5هفته که میری سونو ساک تو رحم نیست بتات کموزیاد میشه

دردشدیدم نداره میگیره ول میکنه فقط یه سمت تخمدون شونه ها و پشت گردن میسوزه درد شدیدش همو موقع ترکیدن ...

من فقط دیشب پهلوم خیلی درد گرفته بود

خوش اومدی به زندگیمون بهترین بهونه نفس کشیدن😍😍😗😙
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792