2777
2789
عنوان

بیبی

| مشاهده متن کامل بحث + 1184 بازدید | 142 پست
برامنم دعا کنین خیلی میترسم از زایمان🙄🙄

ایشالا توهم یه زایمان اسون داشته باشی عزیزم.و قدمش خیر باشه

خوش اومدی به زندگیمون بهترین بهونه نفس کشیدن😍😍😗😙

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

برامنم دعا کنین خیلی میترسم از زایمان🙄🙄

راستی اجی حاملگی خارج از رحم چجوریه.من خیلی دیشب پهلوم درد گرفت نمیتونستم رو پا وایسم.میترسم خیلی

خوش اومدی به زندگیمون بهترین بهونه نفس کشیدن😍😍😗😙
راستی اجی حاملگی خارج از رحم چجوریه.من خیلی دیشب پهلوم درد گرفت نمیتونستم رو پا وایسم.میترسم خیلی

بارداری خارج رحم  5هفته که میری سونو ساک تو رحم نیست بتات کموزیاد میشه

دردشدیدم نداره میگیره ول میکنه فقط یه سمت تخمدون شونه ها و پشت گردن میسوزه درد شدیدش همو موقع ترکیدن ...

من فقط دیشب پهلوم خیلی درد گرفته بود

خوش اومدی به زندگیمون بهترین بهونه نفس کشیدن😍😍😗😙
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792