سلام .من دقیق نمیدونم چند وقته باردارم .هفته بعد نوبت دکتر دارم.ولی چهل روز اینا هستم تقریبا..بعد ازنزدیکی کمردرد دارم وگرنه در حالت عادی خوبم.کلا علایم خاصی ندارم جز ورم کردن و تیره شدن سینه م..ولی خیلی اوقات کسلم..هیچی خوشحالم نمیکنه با اینکه باردارم و خیلی خوشحال از بابتش...اصلا یه جور بدیم.حالت تهوع هم ندارم .
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
آموخته ام که نمی شودذات خراب آدم ها را تغییر داد؛رفتار خودم را تغییر می دهم..کسی که ذاتش خراب است خوب بودن و بد بودن برایش مهم نیست تنها دنبال نفع خودش هست...
چند بار بی بی چک زدم کمرنگ افتاد دقیقا روزای ۲۷ و ۲۸ و ۲۹ پریودی و بعدشم ازمایش دادم مثبت شد ...حالم خیلی گرفته س..یه بار خوبم یه بار بد.چون علایمی هم ندارم نگران سلامتی بچه م هم هستم
منم پنج هفته ست باردارم اصلا و ابدا علايم ندارم نه سينه هام نه حالت تهوع نه هيچىييي, بعضى وقتا ميگم شايد آزمايش اشتباه شده فقط لک بينى دارم!! بنظرتون عجيبه؟؟؟؟