2777
2789
عنوان

بارداری

216 بازدید | 37 پست

سلام .من دقیق نمیدونم چند وقته باردارم .هفته بعد نوبت دکتر دارم.ولی چهل روز اینا هستم تقریبا..بعد ازنزدیکی کمردرد دارم وگرنه در حالت عادی خوبم.کلا علایم خاصی ندارم جز ورم کردن و تیره شدن  سینه م..ولی خیلی اوقات کسلم..هیچی خوشحالم نمیکنه با اینکه باردارم و خیلی خوشحال از بابتش...اصلا یه جور بدیم.حالت تهوع هم ندارم .

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


الان ناراحتی حالت تهوو نداری؟

😐😐

آموخته ام که نمی شودذات خراب آدم ها را تغییر داد؛رفتار خودم را تغییر می دهم..کسی که ذاتش خراب است خوب بودن و بد بودن برایش مهم نیست تنها دنبال نفع خودش هست...

چند بار بی بی چک زدم کمرنگ افتاد دقیقا روزای ۲۷ و ۲۸ و ۲۹ پریودی  و بعدشم ازمایش دادم مثبت شد ...حالم خیلی گرفته س..یه بار خوبم یه بار بد.چون علایمی هم ندارم نگران سلامتی بچه م هم هستم 


چند بار بی بی چک زدم کمرنگ افتاد دقیقا روزای ۲۷ و ۲۸ و ۲۹ پریودی  و بعدشم ازمایش دادم مثبت شد . ...


همه علائمت طبیعیه.منم همینجور بودم.ب اضافه ی تهوع شدییید ک هنوزم هست با شدت کمتر

خدای خوبم بخاطر همه چیز ازت ممنونم مثل همیشه مراقب زندگیم باش

فقط سعی کن اوایلش زیاد نزدیکی نداشته باشی.

بخاطر هورموناته ک بی حوصله ای.من ک ب همه چ گیر میدادم و  الکی یه ساااعت گریه میکردم

خدای خوبم بخاطر همه چیز ازت ممنونم مثل همیشه مراقب زندگیم باش

منم پنج هفته ست باردارم اصلا و ابدا علايم ندارم نه سينه هام نه حالت تهوع نه هيچىييي, بعضى وقتا ميگم شايد آزمايش اشتباه شده فقط لک بينى دارم!! بنظرتون عجيبه؟؟؟؟

خدايا عشق تو برام کافيه منو ببخش!   
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز