2777
2789
باهاش دعواکن بعد میاد سمتت

رومینا فکر کنم سوالات زیاد شه نمی دونم اشتباه ریپلای کردی ؟

من همونم که گفتی دوتا کراش دارن 

یک عشق واقعی میبینم 

گفتم میاد بالاخره گفتی تصمیم خودته 

گفتم از کجا بدونم عشقش واقعی نشونه بهم بگو 

یعنی دعواش کنم ببینم عکس العملش چیه؟

@rominammمرسی عزیزم منظورت هست من بین دو نفر باید انتخاب کنم؟هر دوشون خوب هستند؟مشخصات ظاهری و شغل ه ...

دوتا شون خوبن ولی یکیشون عاشقته بیشتر ازاون یکی 

چهرا یکشون قد بلنده 

از ت بلند ترع برنزست تقربا 

ولی یکیشون سفیده 

بقیش نم

مال کسی باش که مال یه نفر بودنو بدونه 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


دوتا شون خوبن ولی یکیشون عاشقته بیشتر ازاون یکی چهرا یکشون قد بلنده از ت بلند ترع برنزست تقربا ولی ی ...

دو دلیم نسبت بهش از بین میره ؟رابطمون به کجا میرسه ؟من چ حسی بهش دارم 

حس پیمان بهم چیه چرا بهم پیشنهاد نداده و  کی پیشنهادمیده بنظرت چجور ادمیه

قبلا ازتون میخواستم دعا کنید به وصال معشوق برسم💔 اما حالا فقط می خوام دعا کنید روحش در آرامش باشه، تو یه روز بارونی با دلتنگی ،نیمی از قلبم رو به خاک سپردم اون رفت و دیدارمون موند تا قیامت اگه این امضارو خوندین لطفا یه فاتحه یا صلواتی نثارش کنین آره منو اون به هم نرسیدیم ولی هنوز تمام اینجا پر از یاد و عشقه 💘من دیگه تو این سایت پاسخ هیچ گونه سوالات حس ششمی نمیدم درخواست دوستی نفرمایید مدتی اینجا نیستم بعد یه مدت کوتاهی باز می گردم دوستتون دارم

دوتا شون خوبن ولی یکیشون عاشقته بیشتر ازاون یکی چهرا یکشون قد بلنده از ت بلند ترع برنزست تقربا ولی ی ...

مرسی عزیزم ،حستون خیلی خوبه،عزیزم کدامشون بیشتر عاشقم هست؟عزیزم من مهاجرت دارم؟اگر دارم چه زمانی؟مرسی عزیزم

دلش شکسته اعتمادش نبت بهت برگشتن کمه اما حسش هست هنوز ولی ترجیح نمیده ادامه دار بشع

حس مهران بهم چیه و چی فکر میکنه درموردم

با افتخار پرورده کوردم💃🏻❤               سال ها بعد درباره‌ی ما خواهند نوشت: مردمانی بی تصمیم ⁩در حاشیه‌ی جهان خویش، گران زندگی میکردند اما ارزان میمردند....

حس مهدی بهم چیه

مهدی 

خودم خاطر خوشی از مهدیا ندارم بایکشون نامزد بوودم حس خوبی ازش نگرفتم ولش ککردم واسه همین نظر دقیقی ندارم

مال کسی باش که مال یه نفر بودنو بدونه 

حس مهران بهم چیه و چی فکر میکنه درموردم

جدیدن وقط سر خاروندن ندار حوصله خودشم ندارع و بایکه میحرفه اروم میشه 

نم کیه

مال کسی باش که مال یه نفر بودنو بدونه 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز