2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

نگاه مبهمه مث سفه خاکستری ولی ازدواج هست با یه عشق ولی نه سرنوشتت دس خودت انتخابت میفته و تو بینه دو ...

@rominamm مرسی عزیزم منظورت هست من بین دو نفر باید انتخاب کنم؟هر دوشون خوب هستند؟مشخصات ظاهری و شغل هر دو نفر را حس می کنی چیه؟مرسی عزیزم

شغلشو دقی نمیتونم بگم ولی خوبع برای ازدواج مناسب موقیتش در اینده کم کم خوب میشه داره تاما م تلاشو می ...

هرچی راجبم حس می‌کنی بگو

با افتخار پرورده کوردم💃🏻❤               سال ها بعد درباره‌ی ما خواهند نوشت: مردمانی بی تصمیم ⁩در حاشیه‌ی جهان خویش، گران زندگی میکردند اما ارزان میمردند....

شغلشو دقی نمیتونم بگم ولی خوبع برای ازدواج مناسب موقیتش در اینده کم کم خوب میشه داره تاما م تلاشو می ...

آره درسته موقیعتش خوبه 

بنظرت کی بهم پینشهاد میده 

چرا فعلا چیزی نمیگه  

ن دقیق نگو خواستم ببینم چیزی حس میکنم از کارش

قبلا ازتون میخواستم دعا کنید به وصال معشوق برسم💔 اما حالا فقط می خوام دعا کنید روحش در آرامش باشه، تو یه روز بارونی با دلتنگی ،نیمی از قلبم رو به خاک سپردم اون رفت و دیدارمون موند تا قیامت اگه این امضارو خوندین لطفا یه فاتحه یا صلواتی نثارش کنین آره منو اون به هم نرسیدیم ولی هنوز تمام اینجا پر از یاد و عشقه 💘من دیگه تو این سایت پاسخ هیچ گونه سوالات حس ششمی نمیدم درخواست دوستی نفرمایید مدتی اینجا نیستم بعد یه مدت کوتاهی باز می گردم دوستتون دارم

تصمیم گیری خدت توی اینده برات مشخصش میکنع

بنظرت ازدواجم باهاش انجام میشه؟خونوادم راضی میشن؟اگر ن پسرمو بهم میدن؟

کسی چه می‌دونه؟شاید دردا عاشقمون شدن که ولمون نمیکنن

حس م بهم چیه و در موردم چی فکر می کنه

زهن خان نیستم 

ولی 

هستی براش افکارش دغدغه یه چیزیو دارع ک مشکل شده این روزا براش انگاری حوصلش ت کشیده

مال کسی باش که مال یه نفر بودنو بدونه 

زهن خان نیستم ولی هستی براش افکارش دغدغه یه چیزیو دارع ک مشکل شده این روزا براش انگاری حوصلش ت کشیده

بنظرت ازدواجم باهاش انجام میشه؟خونوادم راضی میشن؟اگر ن پسرمو بهم میدن؟

کسی چه می‌دونه؟شاید دردا عاشقمون شدن که ولمون نمیکنن

نگاه مبهمه مث سفه خاکستری ولی ازدواج هست با یه عشق ولی نه سرنوشتت دس خودت انتخابت میفته و تو بینه دو ...

@rominammمرسی عزیزم منظورت هست من بین دو نفر باید انتخاب کنم؟هر دوشون خوب هستند؟مشخصات ظاهری و شغل هر دو نفر را حس می کنی چیه؟مرسی عزیزم

@rominamm مرسی عزیزم منظورت هست من بین دو نفر باید انتخاب کنم؟هر دوشون خوب هستند؟مشخصات ظاهری و شغل ...

یه چیز جالم گرفتم ازت یکی از خاستگاراتو یا شاید رلاتو واسه قیقا فش رد میکنی

مال کسی باش که مال یه نفر بودنو بدونه 

زهن خان نیستم ولی هستی براش افکارش دغدغه یه چیزیو دارع ک مشکل شده این روزا براش انگاری حوصلش ت کشیده

آخه با هم دعوا کردیم سر چیز الکی و با هم قهریم البته این قهر بودن از طرف منه 

می خواستم بدونم باهاش ازدواج دارم 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز