2789
منم چند بار پرسیدمحست به کنکورم لطفا ؟

دغدت خیلی زیاده ولی کم کاری داری میکنیا 

کنکورت خوبع نه اون چیزی دوست داری سخته 

مال کسی باش که مال یه نفر بودنو بدونه 

دغدت خیلی زیاده ولی کم کاری داری میکنیا کنکورت خوبع نه اون چیزی دوست داری سخته

درنهایت ازدواجم انجام میشه یان؟خودش پاپیش میزاره یااجبارخونوادشه؟

کسی چه می‌دونه؟شاید دردا عاشقمون شدن که ولمون نمیکنن

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

درنهایت ازدواجم انجام میشه یان؟خودش پاپیش میزاره یااجبارخونوادشه؟

خودش توی احسسا ساتش مونده اجازه نمیده چیزی ببینم مبهمه درگیره 

انگاری مسته مثلا نمیتونم بهش دست رسی داشته باشم یا شاید خابع

مال کسی باش که مال یه نفر بودنو بدونه 

گزنه های زیادی واسه ازدواج خاهی داشت ولی گاهی اوقات دلت های ییو میکنه اون شخص نمیتونم دقیق بگم کیه و ...

@rominammچه پیچیدگی های برای ازدواجم با آقای ج هست؟بالاخره من در نهایت با آقای ج ازدواج دارم یا کس دیگر؟چه زمانی ازدواج می کنم؟مشخصات ظاهری و شغلش چیه؟مرسی عزیزم

عشقممم منو نگفتی م هنوز دوسم داره؟کی برمیگرده؟

دلش شکسته اعتمادش نبت بهت برگشتن کمه 

اما حسش هست هنوز ولی ترجیح نمیده ادامه دار بشع

مال کسی باش که مال یه نفر بودنو بدونه 

خودش توی احسسا ساتش مونده اجازه نمیده چیزی ببینم مبهمه درگیره انگاری مسته مثلا نمیتونم بهش دست رسی د ...

بنظرت ازدواجم باهاش انجام میشه؟خونوادم راضی میشن؟اگر ن پسرمو بهم میدن؟

کسی چه می‌دونه؟شاید دردا عاشقمون شدن که ولمون نمیکنن

خودش توی احسسا ساتش مونده اجازه نمیده چیزی ببینم مبهمه درگیره انگاری مسته مثلا نمیتونم بهش دست رسی د ...

حس پیمان بهم چیه عزیزم میتونی از شغلش چیزی حس کنی

قبلا ازتون میخواستم دعا کنید به وصال معشوق برسم💔 اما حالا فقط می خوام دعا کنید روحش در آرامش باشه، تو یه روز بارونی با دلتنگی ،نیمی از قلبم رو به خاک سپردم اون رفت و دیدارمون موند تا قیامت اگه این امضارو خوندین لطفا یه فاتحه یا صلواتی نثارش کنین آره منو اون به هم نرسیدیم ولی هنوز تمام اینجا پر از یاد و عشقه 💘من دیگه تو این سایت پاسخ هیچ گونه سوالات حس ششمی نمیدم درخواست دوستی نفرمایید مدتی اینجا نیستم بعد یه مدت کوتاهی باز می گردم دوستتون دارم

@rominammچه پیچیدگی های برای ازدواجم با آقای ج هست؟بالاخره من در نهایت با آقای ج ازدواج دارم یا کس د ...

نگاه مبهمه مث سفه خاکستری ولی ازدواج هست 

با یه عشق 

ولی نه سرنوشتت دس خودت انتخابت میفته و تو بینه دوتا راه گیر میکنه دیگه دیده نمیشه 

مال کسی باش که مال یه نفر بودنو بدونه 

حس پیمان بهم چیه عزیزم میتونی از شغلش چیزی حس کنی

شغلشو دقی نمیتونم بگم ولی خوبع برای ازدواج مناسب موقیتش در اینده کم کم خوب میشه داره تاما م تلاشو میکنه

مال کسی باش که مال یه نفر بودنو بدونه 

شغلشو دقی نمیتونم بگم ولی خوبع برای ازدواج مناسب موقیتش در اینده کم کم خوب میشه داره تاما م تلاشو می ...

بنظرت ازدواجم باهاش انجام میشه؟خونوادم راضی میشن؟اگر ن پسرمو بهم میدن؟

کسی چه می‌دونه؟شاید دردا عاشقمون شدن که ولمون نمیکنن

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز