2777
2789
عنوان

کیت+عکس

565 بازدید | 54 پست

سلام سلام.دوستان 

امروز روز شانزدهم سیکلمه دیروز کیتم خیلی پررنگ بود بالایی سمت جعبه تست پایینی واسه الانه بنظرتون تخمک گذاری کردم یا هنوز درحال تخمک گذاریم؟؟

چهارماهه تو اقدامم 

میشه راهنماییم کنید 

خوش اومدی به زندگیمون بهترین بهونه نفس کشیدن😍😍😗😙

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مبارکه عزیزمممم برو آزمایش گلم جفتش مثبته زیریک دقیقه نشون داد؟

برم ازمایش؟؟؟زود نیست یکم؟؟؟اخه هنوز دوهفته دیگ تا وقت پریم مونده

خوش اومدی به زندگیمون بهترین بهونه نفس کشیدن😍😍😗😙
مبارکه عزیزمممم برو آزمایش گلم جفتش مثبته زیریک دقیقه نشون داد؟

عزیزم کیت تخمک گذاری دوخط افتاده نه بی بی چک

26سالمه.بعد از 3ماه اقدام بادعاهای دوستام خدا یه فرشته تو دلم گذاشته خدایا خودت نی نیم و نگهدار.به دوستامم نی نی بده😘😘

اونی که کنار جعبه اس پر رنگ تره اگه دیروز تخمک گذاری کرده باشی  تخمک تا 24 ساعت زنده می مونه  اگه نزدیکی داشته باشی احتمال بارداری بالاست 

رسیده ها چه غریب و نچیده می افتند به پاي هرز  علفهای باغ کال پرست ❤❤❤
برم ازمایش؟؟؟زود نیست یکم؟؟؟اخه هنوز دوهفته دیگ تا وقت پریم مونده


معمولا میگن بزارید زمان پریودی برسه بعد ازاون برید اما ممکنه الانم نشون بده من اولین ماهم پریود شدم و نمیدونستم باردارم

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی وما رستگار! ...  .میشه واسه سالم دنیااومدن پسرم دعاکنید؟ 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792