shinizr مدیر عضویت: 1401/12/06 تعداد پست: 4338 عنوان Nedan | مشاهده متن کامل بحث + 166 بازدید | 44 پست Acı çekiyorum, kimse görmüyor, herkes bırak diyor, önemli değil, hiçbir şey olmadı, ben de kendime aynı şeyi söylüyorum ama neden iyi değilim, nedenÖzledim... 1403/07/29 | 14:17 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
shinizr مدیر استارتر عضویت: 1401/12/06 تعداد پست: 4338 لنت بت متوجه نمیشم، موندم تو خماری🥲😂 میگه تو دیگه کی ای 😂
lmq عضویت: 1402/03/25 تعداد پست: 662 لنت بت متوجه نمیشم، موندم تو خماری🥲😂 Hahaha iyi valahi eğleniyorum😂😂😂😂😂😂 سلام
lmq عضویت: 1402/03/25 تعداد پست: 662 لنت بت متوجه نمیشم، موندم تو خماری🥲😂 عشقمییکم پز دادیم که زبان ترکی بلدیم😍🤩🥰😘😘😘😘 سلام
shinizr مدیر استارتر عضویت: 1401/12/06 تعداد پست: 4338 عشقمییکم پز دادیم که زبان ترکی بلدیم😍🤩🥰😘😘😘😘 من اینجا دارم غصه میخورم پز بدین شما 😂💔
kollange_edallat عضویت: 1402/12/29 تعداد پست: 11296 عشقمییکم پز دادیم که زبان ترکی بلدیم😍🤩🥰😘😘😘😘 من پسرما، ولی این کامنتت رو متوجه شدم.فک کنم ترکی رو یاد گرفتم!🥲😂
shinizr مدیر استارتر عضویت: 1401/12/06 تعداد پست: 4338 من پسرما، ولی این کامنتت رو متوجه شدم.فک کنم ترکی رو یاد گرفتم!🥲😂 چند سالته ؟
lmq عضویت: 1402/03/25 تعداد پست: 662 من پسرما، ولی این کامنتت رو متوجه شدم.فک کنم ترکی رو یاد گرفتم!🥲😂 اینجا چیکار میکنی جونیور سلام
shinizr مدیر استارتر عضویت: 1401/12/06 تعداد پست: 4338 چطور؟بچه نیستم🥲😂 تایپیکاتو خوندم راجب نماز پرسیده بودی شروع کردی دوباره خوندن؟
kollange_edallat عضویت: 1402/12/29 تعداد پست: 11296 اینجا چیکار میکنی جونیور از سرچ گوگل وارد اینجا شدم و گرفتار شدم!البته یکی دو ماه پاک بودم ولی باز گرفتار شدم🥲😂
kollange_edallat عضویت: 1402/12/29 تعداد پست: 11296 چمیدونمیاد اونی افتادم که بخاطرش دارم غصه میخورم۲۳سالش بود تو چتش از ایموجی زیاد استفاده میکرد نمیدو ... آخی...
kollange_edallat عضویت: 1402/12/29 تعداد پست: 11296 تایپیکاتو خوندم راجب نماز پرسیده بودی شروع کردی دوباره خوندن؟ آره.ولی باز ترک کردم! تو نماز میخونی؟
lmq عضویت: 1402/03/25 تعداد پست: 662 از سرچ گوگل وارد اینجا شدم و گرفتار شدم!البته یکی دو ماه پاک بودم ولی باز گرفتار شدم🥲😂 گرفتار چی اینجا شدیدنبال شکار هستی ؟ سلام
shinizr مدیر استارتر عضویت: 1401/12/06 تعداد پست: 4338 آره.ولی باز ترک کردم! تو نماز میخونی؟ میخوندم ولی یه ماهه نخوندم