2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تایپیکاتو خوندم راجب نماز پرسیده بودی شروع کردی دوباره خوندن؟

خیلی از خدا گله کردم این مدت 

یه چیزی ازش میخوام اگه شد و فهمیدم هنوز دوستم داره دوباره میخونم کاش تا مهر خودش از دلم نرفته میشد اون چیز شاید اینطوری حال منم خوب میشد 

تاپیکا و چرت و پرتایی که میگن. البته بیشتر معتاد تویترم.شکار؟ جنگله مگه؟🥲😂

آخه اکثر مرد های اینجا مریض های زیر شکم هستند

که میخوان یکی رو اغوا کنند و خودشون رو خالی کنند

سلام
خیلی رو روان آدم تاثیر داره. مخصوصا اگه از بچگی عادت به خوندنش داشته باشی.

من قبلاً عذاب وجدان می‌گرفتم سریع میخوندم ولی انگار دیگه هیچ حسی ندارم

کلا به هیچی حس ندارم

برای بار پنجم کنکور دادن نشدن امسال بدجوری افتادم و شکستم همه چیز پشت سر هم اتفاق افتاد کنکور شکست کار شکست بیماری گرفتم شکست عشقی خوردم و... هنوز نمیدونم با کدوم امید دارم درس میخونم و منتظر خدام دوباره منو قبول کنه 

آخه اکثر مرد های اینجا مریض های زیر شکم هستندکه میخوان یکی رو اغوا کنند و خودشون رو خالی کنند

مردای جامعه هم دست کمی از اونایی که میگی ندارن. کلا خوب و بد همه جا هست. مرد و زن هم نداره.

مثلا یه نفر اون اوایل به من درخواست دوستی داد، از مشکلاتش میگفت و من راهنماییش کردم فرداش گفت داداش من همجنس گرام!😐

من قبلاً عذاب وجدان می‌گرفتم سریع میخوندم ولی انگار دیگه هیچ حسی ندارمکلا به هیچی حس ندارمبرای بار پ ...

۵ بار کنکور دادی؟

اگه این بار رتبه ت خوب بود، هر رشته ای قبول شدی برو. نزار بی افتی رو دور اشتباه.

۵ بار کنکور دادی؟اگه این بار رتبه ت خوب بود، هر رشته ای قبول شدی برو. نزار بی افتی رو دور اشتباه.

چهار سال پشت کنکور بودم نشد امسال ام پزشکی دولتی نیوردم بخاطر پولش و نتونستم برم آزاد دیگه ام نمیشه انتخاب رشته کرد راهی جز ادامه دادن ندارم مجبورم بخونم با هر روحیه ای

بخون ولی بدون هرچی که سن بالاتر بره، انگیزه کمتر میشه.

امسال آخرین باره

فقط از خدا صبر و قدرت میخوام برا ادامه دادن و اینکه سال دیگه این موقع محتاج هیچکس نباشم نه برای کار نه برای پول دانشگاه و نه هر چیز دیگ

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز