بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
خیلی رو روان آدم تاثیر داره. مخصوصا اگه از بچگی عادت به خوندنش داشته باشی.
من قبلاً عذاب وجدان میگرفتم سریع میخوندم ولی انگار دیگه هیچ حسی ندارم
کلا به هیچی حس ندارم
برای بار پنجم کنکور دادن نشدن امسال بدجوری افتادم و شکستم همه چیز پشت سر هم اتفاق افتاد کنکور شکست کار شکست بیماری گرفتم شکست عشقی خوردم و... هنوز نمیدونم با کدوم امید دارم درس میخونم و منتظر خدام دوباره منو قبول کنه
۵ بار کنکور دادی؟اگه این بار رتبه ت خوب بود، هر رشته ای قبول شدی برو. نزار بی افتی رو دور اشتباه.
چهار سال پشت کنکور بودم نشد امسال ام پزشکی دولتی نیوردم بخاطر پولش و نتونستم برم آزاد دیگه ام نمیشه انتخاب رشته کرد راهی جز ادامه دادن ندارم مجبورم بخونم با هر روحیه ای