2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ایشالله مثبت میشه عزیزم

ایشالله عزیزم..دعا کن برام..

بدو امضاتو عوض کن و شکر کن خدا رو..تیکر بارداریم بزن😃😍😍

دو سال که منتظر بودم...خسته بودم از همه جا...تا آخرش شبای قدر... رفتم پیش امام رضا..امام مهربونی ها...معجزه کرد آقام برام..شکرت خدا...شکرت آقام...دعاکنیدبازم برام..🙏🌹❤امیدوارم انتظار تمام منتظرا هر چه سریعتر با خوش خبری تموم بشه...خودم انتظار کشیدم میدونم چقد سخته...به تاریخ 23/12/97پسر گلم رو بقل گرفتم. خدای مهربونم قسمت همه ی منتطرا کن این حس قشنگو🙏🙏🙏
۱۵ماه این ماه رفته بودم عکس رنگی

خوشا به سعادت خواهر 15 ماه که چیزی نیست! دعا کن خدا به همه منتظرها نی نی بده. علایمت چیه؟ 

این چنین نخواهد ماند. روزهای روشن می ایند. من خوشبختی را با آغوش میکشم  
خوشا به سعادت خواهر 15 ماه که چیزی نیست! دعا کن خدا به همه منتظرها نی نی بده. علایمت چیه؟ 

حتماعزیزم

ترشحات سفیدزیاد

دردسینه کمردردوزیرشکم عین دردپریودی

امیدت فقط به اون بالایی باشه
حتماعزیزم ترشحات سفیدزیاد دردسینه کمردردوزیرشکم عین دردپریودی

من برعکس این ماه اصلا ترشح ندارم😣😣😣

خدایاااا به بزرگیت کمکم کن

دو سال که منتظر بودم...خسته بودم از همه جا...تا آخرش شبای قدر... رفتم پیش امام رضا..امام مهربونی ها...معجزه کرد آقام برام..شکرت خدا...شکرت آقام...دعاکنیدبازم برام..🙏🌹❤امیدوارم انتظار تمام منتظرا هر چه سریعتر با خوش خبری تموم بشه...خودم انتظار کشیدم میدونم چقد سخته...به تاریخ 23/12/97پسر گلم رو بقل گرفتم. خدای مهربونم قسمت همه ی منتطرا کن این حس قشنگو🙏🙏🙏

مباااااااااااارک باشه خانومی 

برای همه ی منتظرا دعا کن همچنین من

دلم نه عشق میخواهد نه احساسات قشنگ نه ادعاهای بزرگ نه بزرگ های پر مدعا... دلم یک دوست میخواهد که بشود با او حرف زد و بعد پشیمان نشد !!!...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792