2777
2789
عنوان

استوری

219 بازدید | 23 پست

شماهم جایی تعریح میرین مثل من استوری نمیزارین؟یا میزارین؟

من از ترس مادرشوهرم و کلا مادرشوهر به کنار چشم خوردن اصلا از جاهایی که میریم چیزی نمیزارم

مادرشوهرم هم که بفهمه یه جوری غیر مستقیم متوجهمون میکنه که دفه ی بعد ببریدم که من و شوهرم متوجه حرفش شدیم یا تو بازیگرفتن هاش با بچه ۱۰ ماهم میگه رفتی فلان جاااا؟؟ من دوستت نبودم؟ چرا منو نبردی با خودت؟؟؟ اینجوری میگه....

به خاطر همین شوهرم هم اصلا بهش نمیگه کجامیریم کجا نمیریم ...فقط مسافرت ها چون چند روزست رو میفهمه ...شما استوری میزارین؟؟

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

منکه اینستا ندارم 

ولی برای واتساپ نه استوری نمیزارم 

اصلا یه دو سالی هست حتی تولد بچه هام و نزدیکام نمیزارم هیچی نمیزارم 

شاید گاهی یه کلیپ کوتاه باشه خوشم بیاد ازش بزارمش

در حد ی متن تولد مبارک و مناسبت ها. وگرنه اصلااز زندگی شخصی م نمیزارم ک کجا رفتم و اینا

دقیقا منم الان یکساله که فقط تولد ها و...متن حرف دل گاهی ..اما اصلا زندگی شخصی نمیزارم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز