شماهم جایی تعریح میرین مثل من استوری نمیزارین؟یا میزارین؟
من از ترس مادرشوهرم و کلا مادرشوهر به کنار چشم خوردن اصلا از جاهایی که میریم چیزی نمیزارم
مادرشوهرم هم که بفهمه یه جوری غیر مستقیم متوجهمون میکنه که دفه ی بعد ببریدم که من و شوهرم متوجه حرفش شدیم یا تو بازیگرفتن هاش با بچه ۱۰ ماهم میگه رفتی فلان جاااا؟؟ من دوستت نبودم؟ چرا منو نبردی با خودت؟؟؟ اینجوری میگه....
به خاطر همین شوهرم هم اصلا بهش نمیگه کجامیریم کجا نمیریم ...فقط مسافرت ها چون چند روزست رو میفهمه ...شما استوری میزارین؟؟