2777
2789
عنوان

استوری

219 بازدید | 23 پست

شماهم جایی تعریح میرین مثل من استوری نمیزارین؟یا میزارین؟

من از ترس مادرشوهرم و کلا مادرشوهر به کنار چشم خوردن اصلا از جاهایی که میریم چیزی نمیزارم

مادرشوهرم هم که بفهمه یه جوری غیر مستقیم متوجهمون میکنه که دفه ی بعد ببریدم که من و شوهرم متوجه حرفش شدیم یا تو بازیگرفتن هاش با بچه ۱۰ ماهم میگه رفتی فلان جاااا؟؟ من دوستت نبودم؟ چرا منو نبردی با خودت؟؟؟ اینجوری میگه....

به خاطر همین شوهرم هم اصلا بهش نمیگه کجامیریم کجا نمیریم ...فقط مسافرت ها چون چند روزست رو میفهمه ...شما استوری میزارین؟؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منکه اینستا ندارم 

ولی برای واتساپ نه استوری نمیزارم 

اصلا یه دو سالی هست حتی تولد بچه هام و نزدیکام نمیزارم هیچی نمیزارم 

شاید گاهی یه کلیپ کوتاه باشه خوشم بیاد ازش بزارمش

در حد ی متن تولد مبارک و مناسبت ها. وگرنه اصلااز زندگی شخصی م نمیزارم ک کجا رفتم و اینا

دقیقا منم الان یکساله که فقط تولد ها و...متن حرف دل گاهی ..اما اصلا زندگی شخصی نمیزارم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز