2777
2789
عنوان

رژیم لاغری

377 بازدید | 45 پست

الان حدودا ۲ماهه که تو رژیمم تا حالا۸کیلو کم کردم همه میگن الان اندامت خوبه اما خودم هنوز دوسدارم یه چهار پنج کیلو دیگه کم کنم ولی دیگه خسته شدم از رژیم و گشنگی😞 دلم میخواد یه دل سیر غذا بخورم شیرینی بخورم تنقلات بخورم😭

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


چطوری تو دو ماه ۸ کیلو کم کردیییی؟ به منم یاد بده

کم خوری. من همیشه دوتا بشقاب برنج میخورم پشتشم یه چیز شیرین میخوردم اما الان فقط دوتا کف گیر برنج میخورم و یه چند هفته هم فست گرفتم

منم 12 روز رژیمم خیلی خوب کم کردم ولی الان دارم از گشنگی میمیرم دیگه نمیدونمممممم دلم بستنی میخواد سالاد ماکارونی میخواد وای خدا دیشب بیسکوییت خوردم عذاب وجدان دارم از طرفی انگار تو قحطی ام صبح که بیدار شدم همش دلم میخواست یه چیز شیرین بخورم ولی جلوی خودمو گرفتم همون صبحانه رژیمم رو خوردم

خواب نمی برد مرا ... یار نمی خرد مرا ... مرگ نمی برد مرا ... آه چه بی بها شدم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز