2777
2789
عنوان

Iphone 8 . Iphone X (10).

| مشاهده متن کامل بحث + 774 بازدید | 36 پست

من ايران نيستم اينجا ايفون هفت ٦٤٠٠ كرونه تقريبا

ايفون هشت ١٥٠٠ گرونتره زياد تفاوت نداره بنظرم

دنیاپر اﺳﺖ ، اﺯ اﻧﺴﺎﻥ ﻫﺎی ﺧﻮﺏ . . .اﮔﺮ ﻧﺘﻮاﻧﺴﺘﻲ اﻧﺴﺎﻥ ﺧﻮﺏ ﭘﻴﺪا کنی !!!ﺧﻮﺩﺕ ﻳکی اﺯ ﺁﻧﻬﺎ ﺑﺎش                          
دوست داشتي جديدترينش باشه؟ ببين ٨ فوق العاده گرونه! توي بي بي سي نوشته بوَد ١٠٠٠€

آيفون ١٠ از ٩٩٩$ شروع ميشه

آيفون ٨ از ٦٤٩$ و آيفون ٨+ از ٧٤٩$

بـَعضــی آه هـا را هـَرچـِقدر هم از تـه دل بــِکشـی سیـنه ات خـالـی نمـیشـود. امروز سـینه مـَن پـُر از همان آه هـاست!!!!

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


از خیلی وقت پیش قرار بود شهریور. بیاد  چه فرقی داره با ۷؟از اپشن های جدیدش خبر داری؟


من كامل نخوندم فقط متن كوتاهشو ك خوندم نوشته بود دوربينش بهتره و صفحش هم بهتر از ايفون هفت هست.


اي بابا كاش بازش نكرده بودم

دنیاپر اﺳﺖ ، اﺯ اﻧﺴﺎﻥ ﻫﺎی ﺧﻮﺏ . . .اﮔﺮ ﻧﺘﻮاﻧﺴﺘﻲ اﻧﺴﺎﻥ ﺧﻮﺏ ﭘﻴﺪا کنی !!!ﺧﻮﺩﺕ ﻳکی اﺯ ﺁﻧﻬﺎ ﺑﺎش                          
اپل هر سال اخر شهریور  مدل جدید و معرفی میکنه و میاره تو بازار


اره درسته

فقط تو اين ي سال اخر چون سرم با بچه هام شلوغ شده ماشالا برا همين فراموش ميكنم

دنیاپر اﺳﺖ ، اﺯ اﻧﺴﺎﻥ ﻫﺎی ﺧﻮﺏ . . .اﮔﺮ ﻧﺘﻮاﻧﺴﺘﻲ اﻧﺴﺎﻥ ﺧﻮﺏ ﭘﻴﺪا کنی !!!ﺧﻮﺩﺕ ﻳکی اﺯ ﺁﻧﻬﺎ ﺑﺎش                          
مطمئني؟ اين قيمتِ ٧ نيست؟  



اره من ديروز گرفتم شش و چهارصد كرون ك تقريبا ب نرخ ايران ميشه ٣ ميليون.

ايفون هشت ١٥٠٠ كرون تقريبا گرونتره

دنیاپر اﺳﺖ ، اﺯ اﻧﺴﺎﻥ ﻫﺎی ﺧﻮﺏ . . .اﮔﺮ ﻧﺘﻮاﻧﺴﺘﻲ اﻧﺴﺎﻥ ﺧﻮﺏ ﭘﻴﺪا کنی !!!ﺧﻮﺩﺕ ﻳکی اﺯ ﺁﻧﻬﺎ ﺑﺎش                          
مطمئني؟ اين قيمتِ ٧ نيست؟ 


چرا قيمتش يكيه اگه واقعا ايفون هشت ٦٤٩يورو باشه ك ب كرون ميشه تقريبا همون ٦٤٠٠ كرون

دنیاپر اﺳﺖ ، اﺯ اﻧﺴﺎﻥ ﻫﺎی ﺧﻮﺏ . . .اﮔﺮ ﻧﺘﻮاﻧﺴﺘﻲ اﻧﺴﺎﻥ ﺧﻮﺏ ﭘﻴﺪا کنی !!!ﺧﻮﺩﺕ ﻳکی اﺯ ﺁﻧﻬﺎ ﺑﺎش                          
مطمئني؟ اين قيمتِ ٧ نيست؟ 

ببخشيد از ٦٩٩$ و ٧٩٩$ شروع ميشه

نه ديگه الان كه آيفون جديد ريليز شده قيمت آيفون ٧ ١٠٠$ كم ميشه

يعني اون ميشه ٥٩٩$

بـَعضــی آه هـا را هـَرچـِقدر هم از تـه دل بــِکشـی سیـنه ات خـالـی نمـیشـود. امروز سـینه مـَن پـُر از همان آه هـاست!!!!


 منم ديدم قيمت هشت ٧٦٠٠ كرونه تقريبا


دنیاپر اﺳﺖ ، اﺯ اﻧﺴﺎﻥ ﻫﺎی ﺧﻮﺏ . . .اﮔﺮ ﻧﺘﻮاﻧﺴﺘﻲ اﻧﺴﺎﻥ ﺧﻮﺏ ﭘﻴﺪا کنی !!!ﺧﻮﺩﺕ ﻳکی اﺯ ﺁﻧﻬﺎ ﺑﺎش                          

خب ديگه كيف اصلي رو توليد كننده هاي ايفون ميكنن پول ب جيب ميزنن.

ولي ايفون ده خيلي قشنگه

دنیاپر اﺳﺖ ، اﺯ اﻧﺴﺎﻥ ﻫﺎی ﺧﻮﺏ . . .اﮔﺮ ﻧﺘﻮاﻧﺴﺘﻲ اﻧﺴﺎﻥ ﺧﻮﺏ ﭘﻴﺪا کنی !!!ﺧﻮﺩﺕ ﻳکی اﺯ ﺁﻧﻬﺎ ﺑﺎش                          
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز