2777
2789
عنوان

Iphone 8 . Iphone X (10).

| مشاهده متن کامل بحث + 774 بازدید | 36 پست

الان تو فروشگاههای اپل بسته بسته آدامس شیک و خرسی گذاشتن تا به اونایی که به جای 999 دلار 1000 دلار میدن به عنوان پول خُرد قالب کنن.


من به غمگین ترین حالت ممکن شادم.تو به آشوب دلم ثانیه ای فکر نکن
الان تو فروشگاههای اپل بسته بسته آدامس شیک و خرسی گذاشتن تا به اونایی که به جای 999 دلار 1000 دلار م ...

مگه ادامس يه دلاري هم هست؟😃😃😃

بـَعضــی آه هـا را هـَرچـِقدر هم از تـه دل بــِکشـی سیـنه ات خـالـی نمـیشـود. امروز سـینه مـَن پـُر از همان آه هـاست!!!!

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


نمیدونم محض شوخی گفتم خخخ

ميدونم عزيزم 😃😃

ولي اينجا گوشي ٩٩٩$ رو اخر سر بايد ١١٠٠$ بدي واسش به خاطر ماليات 

بـَعضــی آه هـا را هـَرچـِقدر هم از تـه دل بــِکشـی سیـنه ات خـالـی نمـیشـود. امروز سـینه مـَن پـُر از همان آه هـاست!!!!
احساس میکنم ایفون داره از سایپا کپی میکنه


سايپا رو نميدنم چ ماركيه


اما رقيبش سامسونگه

تو اخبار خوندم نوشته بود ايفون ١٠ شبيه سامسونگ گالگسي اس هشته


بنظر من اين دوتا كمپني از رو هم هي تقلب ميكنن و توليد ميكنن و البته با كيفيت بهتر

دنیاپر اﺳﺖ ، اﺯ اﻧﺴﺎﻥ ﻫﺎی ﺧﻮﺏ . . .اﮔﺮ ﻧﺘﻮاﻧﺴﺘﻲ اﻧﺴﺎﻥ ﺧﻮﺏ ﭘﻴﺪا کنی !!!ﺧﻮﺩﺕ ﻳکی اﺯ ﺁﻧﻬﺎ ﺑﺎش                          
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز