2777
2789
عنوان

Iphone 8 . Iphone X (10).

| مشاهده متن کامل بحث + 774 بازدید | 36 پست

الان تو فروشگاههای اپل بسته بسته آدامس شیک و خرسی گذاشتن تا به اونایی که به جای 999 دلار 1000 دلار میدن به عنوان پول خُرد قالب کنن.


من به غمگین ترین حالت ممکن شادم.تو به آشوب دلم ثانیه ای فکر نکن
الان تو فروشگاههای اپل بسته بسته آدامس شیک و خرسی گذاشتن تا به اونایی که به جای 999 دلار 1000 دلار م ...

مگه ادامس يه دلاري هم هست؟😃😃😃

بـَعضــی آه هـا را هـَرچـِقدر هم از تـه دل بــِکشـی سیـنه ات خـالـی نمـیشـود. امروز سـینه مـَن پـُر از همان آه هـاست!!!!

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نمیدونم محض شوخی گفتم خخخ

ميدونم عزيزم 😃😃

ولي اينجا گوشي ٩٩٩$ رو اخر سر بايد ١١٠٠$ بدي واسش به خاطر ماليات 

بـَعضــی آه هـا را هـَرچـِقدر هم از تـه دل بــِکشـی سیـنه ات خـالـی نمـیشـود. امروز سـینه مـَن پـُر از همان آه هـاست!!!!
احساس میکنم ایفون داره از سایپا کپی میکنه


سايپا رو نميدنم چ ماركيه


اما رقيبش سامسونگه

تو اخبار خوندم نوشته بود ايفون ١٠ شبيه سامسونگ گالگسي اس هشته


بنظر من اين دوتا كمپني از رو هم هي تقلب ميكنن و توليد ميكنن و البته با كيفيت بهتر

دنیاپر اﺳﺖ ، اﺯ اﻧﺴﺎﻥ ﻫﺎی ﺧﻮﺏ . . .اﮔﺮ ﻧﺘﻮاﻧﺴﺘﻲ اﻧﺴﺎﻥ ﺧﻮﺏ ﭘﻴﺪا کنی !!!ﺧﻮﺩﺕ ﻳکی اﺯ ﺁﻧﻬﺎ ﺑﺎش                          
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  1 ساعت پیش