2777
2789
عنوان

رابطه

| مشاهده متن کامل بحث + 2978 بازدید | 119 پست
خب برای همون ازدواج .اینجاییا ک ببخشید بعضیا عصر حجرین ک فکر میکنن باید بشینی توی خونه ن با کسی ارتب ...

منم ندارم ولی بنظرم خیلی خوبه حتی اگر بهاش اسیب عصاب و روانی باشه عوضش تجربه کسب کردی ولی همه چیز باید اگاهانه باشه وقتی هدفمند با طرف صحبت میکنه ادم چه اشکالی داره ،اینم مثل دوران نامزدیه قبل از عقده

موفق باشی گلم باز شما شرایطط بهتره یه جورایی کنکورت دادی، بیشتر منظورم به تینیجرا هست بعدم متاهلی فر ...

آدم درستی رو انتخاب کنی اینجوری نیست 

مسئولیت های متاهلی خیلیییی بیشتر از مجردیه 

اصلا یکی از دلایلی که من ازدواج نمیکنم همینه 

چون با ازدواج فرصت کمی پیدا میکنم واسه تمرکز روی موفقیت تحصیلیم


اینم بگم مخالف رابطه توی دوران تینیجری هستم

نه فقط من 

تمام روانشناسای مطرح اینو میگن 

هر چیزی زمان خودش 


در آخر هم بگم بیشتر کسایی که گارد دارن روی رابطه خارج از ازدواج مذهبی ها و سنتی ها هستن واسه همین هر چقدر هم باهاشون صحبت کنی فایده ای نداره

البته شمارو نمیگم ❤️ 

با فنجانی چای هم میتوان مست شد! اگر اویی که باید باشد، باشد💜

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

عزیزم قرار نیست هر رابطه ای ب باشه .دلیل نمیشه چون شما تجربه نکردی بد باشه

ربطی به بد بودن رابطه نداره 

کلا شما یه دانشجو پزشکی پیدا کن که دوران کنکورش تو رابطع بوده 

محاله اصلا. پزشکیو مثال زدم چون یه نمادیه از موفقیت 

کلا رابطه اجازه  نمیده ادم اونجوری که باید وقت و تمرکزش بذاره رو موفقیت. چون انرژی ذهنتو میگیره 

ربطی به خوب و بد هم نداره 

الان شما جلو فامیل نمیتونی بگی من پریودم این یعنی پریود نشدن افتخاره؟🤣🤣میتونی بگی دوس پسر نداشتن ب ...

منظور حرفمو اونایی که باید متوجه میشن این دوتا اصلا ربطی بهم ندارن اوناییم که خودشونو به نفهمی میزنن خوش باشن

با من بحث نکنید لطفاً با من بحث نکنید 

دقیقا اینایی ک میگن دوست پسر داشتن بده و باعث میشت تمرکز رو درس اینا نکنی 

دقیقا همون ادمایی هستن ک چارتا پسر بازیشون داده حالا فکر میکنن همه پسرا همینن 

نه عزیزم شما ادم درست انتخاب کن ببین چجوری باهاش پیشرفت میکنی چه از لحاض تحصیلی چه درسی و مالی

 

افتاب و مهتاب ندیدن ام مال دهه شصت بود 

نه الان که هزار تا کلاس ادم بره و رو پای خودش وایسه 

آدم درستی رو انتخاب کنی اینجوری نیست مسئولیت های متاهلی خیلیییی بیشتر از مجردیه اصلا یکی از دلایلی ک ...

نه من خودم کسی هستم که با همسرم دوست بودم برا همین به نظرم بده

با من بحث نکنید لطفاً با من بحث نکنید 
دقیقا اینایی ک میگن دوست پسر داشتن بده و باعث میشت تمرکز رو درس اینا نکنی دقیقا همون ادمایی هستن ک چ ...

آفتاب مهتاب ندیده یعنی کسی که با هیچ پسری نبوده

نه اینکه توی خونه حبس بشه 

فی فی🫧و گل ها🌸
چون نداشتنش افتخاره میدونی چرا؟ چون فقط دختری که دوست پسر نداره میتونه تمرکزش رو بذاره روی موفقیت و ...

عزیزم من خودم الان دانشجوی دندونپزشکیم و خداروشکر موفق بودم .کسایی ک هیچ دست اوردی ندارن فکر میکنن و فکر ذکرشون ازدواجه فکر میکنن افتخاره نداشتنش .در صمن رابطه خوب و برای ازدواج هیچ عیبی نداره .متاسفانه تو فرهنگ ما هست ک تصور خوبی ندارن 

آفتاب مهتاب ندیده یعنی کسی که با هیچ پسری نبودهنه اینکه توی خونه حبس بشه

افتخار نیست عزیزم .ادم باید حد مرز دلشته باشه و نیازه آدم تا حدی جنس مخالف آشنا بشه برای ازدواج ایندش  .ی دختر  باید دست آورداش افتخار کنه و استقلالش ن ب اینکه تا خالا با پسری نبوده یا بوده

ربطی به بد بودن رابطه نداره کلا شما یه دانشجو پزشکی پیدا کن که دوران کنکورش تو رابطع بوده محاله اصلا ...

من خودم دانشجو دندونپزشکیم و ۲۲ سالمه خودمم توی سن کم با پسری نبودم .من منطورم سن ۲۰ ب بالا هست طرف ۳۰ سالشه داره مبترشه میاد افتخار میکنخ یا طرف فکر میکنه دیگه چ خبره 

اهمیت نده اینجا همه جور ادمی با هر نوع طرز تفکری هست خیلیاشونم تو عصر حجر موندن..

همین عصر حجریا پزشک و دکترای الان هستن 

وگرنه از نسل جدید با این طرز فکرشون فکر نکنم چیزی در بیاد 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792