2777
2789
ولم کرده ب حال خودم هم سن و سالای من با طراوت شاداب درحال گشت و گذار من در حال اورتینک و هر شب گریه ...

اطرافیانو ول کن.تمرکزتو بزار روی خودت.درستو  بخون.کار پیدا کن.درامد داشته باش.ورزش کن.زبان بخون.ای کاش  من همسن تو بودم.یه جور دیگه زندگیمو میساختم میومدم جلو.

به خدا میتونی زندگیتو بسازی.

دیگه  ام حرف از خودکشی نزن.

زندگی بالا پایین داره.

قرار نیست که با هر سختی  خودمونو نابود کنیم.

ولم کرده ب حال خودم هم سن و سالای من با طراوت شاداب درحال گشت و گذار من در حال اورتینک و هر شب گریه ...

منم همسن و سال تو با افسردگی ماژور و روزی چندین تا قرص 

👩‍🦯موافقم زندگی جهنمه 

انگار همه ی فکر و خیال ها توی یک چشم به هم زدن جمع بشن درون جسم واحدی که ازش هیچ راه فراری نیست‌.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اطرافیانو ول کن.تمرکزتو بزار روی خودت.درستو بخون.کار پیدا کن.درامد داشته باش.ورزش کن.زبان بخون.ای ک ...

میدونم میخوای کمک کنی ولی این حرفا برای کسی ک ب اینجا رسیده مثل همون نمک پاشیدن روی زخمه

انگار همه ی فکر و خیال ها توی یک چشم به هم زدن جمع بشن درون جسم واحدی که ازش هیچ راه فراری نیست‌.
خب در هر حال اون فرد دیگه زنده نمیمونه چرا باید تشنه بمیرهبهتر نیست آب بدن بهش

نمی‌دونم.به هر حال وظیفه دارن تا لحظه آخر برای زنده موندنش تلاش کنن.

👩🏻🏫English teacher👩🏻🏫

درکت میکنم اسی منم میخواستم با...... خودم بکشم ولی از بعدش ترسیدم منتظرم خود خدا منو بکشه تا خودم نکنم.. چرا این همه جوان سرحال و شاد با تصادف میمیرن اما منی که هميشه به خدا میگم کاری نمیکنه هییی کاشکی خودکشی عذاب نداشت وگرنه.... 

دوباره یه بلاگر خودکشی کرد مد شد..شوهره من بیمارستان کار میکنه میگفت دختره قرص برنج خورده بود میگفت ...

من اصلا هیچ بلاگری و دنبال نمیکنم نه خودشون نه خبراشون 

تاحالا شدا همسرتان یه میک نیک با دوستات و داشته باشی؟تاحالا شده بی دغدغه یه دفعه بزنه سرت بری رستورا ...

نه عزیزم نشده 😁

باید حساب کتاب کنم تا خرید بریم با از بیرون غذا سفارش بدیم 

اما خب چی میشه کرد

قربون مرامت یه صلوات مهمونم کن شاید خدا به مدد دل پاکت کمکم کرد

درکت میکنم اصلا همه اونایی که به خودکشی فکر میکنن

درک میکنم خودمم مشکل بزرگی دارم که حل شدنی نیس 

خیلی اینروزا بهش فکر میکنم ولی میدونم این دنیام که فقط عذاب دارم میکشم حداقل خودمو  از اون دنیا نا امید نکنم

هر روز دارم بیشتر عذاب میکشم کاش خدا خودش دلش بسوزه راحتم کنه😔😔😔


چرا نمک پاشیدن???توضیح بده برام

وضعیت ایشون رو من نمیدونم ولی منی که حالم بده وقتی میبینم بقیه میگن ب خودت برس ورزش کن و فلان بدتر میشم، وضعیت جوریه که حتی نفس کشیدنم برات سخته من دوروز تمام حوصله نداشتم چیزی بخورم تا اخر بابحث و تهدید ب بردن بیمارستان چیزی خوردم ،  فقط اینکه انگار ادم فلج شده ازش انتظار دارن بدوعه بعد هی تلاش میکنه میبینه نمیشه و نمیشه حالش بدتر میشه ( این چیزایی که میگم از حسی ک تجربه کردم )

انگار همه ی فکر و خیال ها توی یک چشم به هم زدن جمع بشن درون جسم واحدی که ازش هیچ راه فراری نیست‌.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  3 ساعت پیش